Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف مهلت ثبت نام کمک هزینه تحصیلی برای نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تا ۲۱ دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شریف به دانشجویان متقاضی کمک هزینه تحصیلی پرداخت می کند. بر این اساس دانشجویان متقاضی می‌توانند برای نیم سال اول سال تحصیلی جاری تا پایان روز سه شنبه ۲۱ دی ماه نسبت به تکمیل فرم درخواست الکترونیکی اقدام نموده و کلیه مدارک و مستندات مربوطه را به صورت الکترونیکی از طریق آدرس stu.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sharif.ir ارسال نمایند.

دانشگاه صنعتی شریف در راستای تحقق اهداف علمی و فرهنگی و به منظور اعتلای فعالیت‌های علمی، پژوهشی و توسعه دانش بشری در جمهوری اسلامی ایران، طرح حمایت از دانشجویان متقاضی در راستای فراهم نمودن شرایط مناسب‌تر برای آن‌ها با حمایت خیرین "بنیاد حامیان دانشگاه صنعتی شریف" اجرا می‌شود.

با توجه به اینکه بعضی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف علیرغم داشتن ظرفیت علمی خوب، به دلیل مشکلات اقتصادی نیاز به حمایت دارند، لذا با کمک خیرین و همیاران دانشگاه، این طرح با هدف حمایت از دانشجویان متقاضی، طراحی و اجرا می‌شود.

در قالب این طرح مبلغ ۲ میلیون ریال به صورت ماهیانه به متقاضیان واجد شرایط به مدت ۵ ماه در هر نیمسال تحصیلی پرداخت می‌گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شریف کمک هزینه تحصیلی نیمسال اول تحصیلی بنیاد حامیان شریف دانشگاه صنعتی شریف دانشجویان متقاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام

به گزارش خبرنگار مهر، براساس جدول زمان بندی سامانه نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ دانشجویان از اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ برای ثبت درخواست در دانشگاه های مبداء و بارگزاری مدارک لازم فرصت دارند.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو از روز شنبه ۲ تیر آغاز شده و تا روز شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ادامه دارد. رسیدگی و اعلام نتیجه اولیه توسط دانشگاه مبدا روز یکشنبه ۱۷ تیر لغایت یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ انجام می شود.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو از روز دوشنبه یک مرداد ۱۴۰۳ لغایت سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ انجام می شود. بررسی و اعلام نتایج توسط دانشگاه مقصد، تایید نهایی و تثبیت نتیجه نهایی فرایند توسط دانشگاه مبدا و ارسال به دانشگاه مقصد از روز چهارشنبه ۱۷ مرداد لغایت چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ انجام می شود.

کد خبر 6097877

دیگر خبرها

  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه صنعتی شریف با دانشگاه‌های عراق
  • فرجام مجاهدی که نامش بر دانشگاه صنعتی نشست
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی