Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس قایدی زاده روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دامدار کارت با هدف کمک به تامین نقدینگی دامداران برای تهیه علوفه دام طراحی شده است.

وی بیان کرد: در اجرای برنامه‌های حمایتی از فعالان خُرد بخش دامپروری، بانک کشاورزی اقدام به پرداخت تسهیلات خرید نهاده‌های دامی در قالب صدور دامدار کارت می‌کند.

قایدی زاده گفت: این کارت به دامداران برای تامین سرمایه در گردش و خرید  نهاده‌های دامی مورد نیاز از مراکز تعیین  شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: سرانه تسهیلات برای هر رأس دام سبک ۳۰۰هزار تومان و برای دام سنگین ۷۰۰هزارتومان تعیین شده است.

قایدی زاده با اشاره به اقدام مشابه این بانک در سال گذشته و صدور کشاورز کارت گفت: در قالب کشاورز کارت تسهیلاتی  با نرخ ترجیحی در اختیار زارعان قرار گرفت.

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی استان بوشهر  با بیان اینکه دامداران روستایی و عشایری که به بانک معرفی می شوند می‌توانند متناسب با دامی که در اختیار دارند تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با کمترین تشریفات و در کوتاه ترین زمان دریافت کنند، گفت: این اقدام به گره گشایی از مشکلات دامداران کمک می‌کند.

وی یادآور شد: بانک کشاورزی در اجرای برنامه های حمایتی از فعالان بخش دامپروری و تأمین نقدینگی برای خرید نهادهای دامی از مراکز فروش توزیع معرفی شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی، دامدار کارت را در اختیار دامداران قرار می دهد.

برچسب‌ها بوشهر تسهیلات بانکی بانک کشاورزی دامپروری نهاده های دامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر تسهیلات بانکی بانک کشاورزی بوشهر تسهیلات بانکی بانک کشاورزی دامپروری نهاده های دامی بانک کشاورزی دامدار کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری

به گزارش خبرگزاری مهر، نصرت الله نیکو با بیان اینکه یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی کشاورزی این استان در سال گذشته به سامانه نوین آبیاری مجهز شده است، افزود: این میزان اراضی کشاورزی در قالب ۴۹ طرح در سطح استان انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین یک هزار و ۹۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی در قالب ۱۳۰ طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در دست اجرا برای سامانه‌های نوین آبیاری است.

به گفته وی استان قزوین رتبه ۱۰ در سطح کشور برای اجرای سامانه‌های نوین آبیاری را به خود اختصاص داده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح سامانه‌های نوین ابیاری تا کنون بیش از ۶۰ هزار هکتار از اراضی به سنانه نوین ابیاری تجهیز شده است.

نیکو اضافه کرد: تعهد اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در این استان ۳ هزار هکتار است که امیدواریم با تأمین بموقع اعتبار بتوان به این هدف دست یافت.

کد خبر 6087945

دیگر خبرها

  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تخلیه غلات ۱۰۱ فروند کشتی در بندر امیرآباد
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟