Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی موقت منچستریونایتد از ماندن ادینسون کاوانی تا پایان فصل، مطمئن است

اخیرا شایعات زیادی مبنی بر جدایی ادینسون کاوانی، مهاجم باتجربه اروگوئه‌ای از منچستریونایتد مطرح شد اما رالف رانگنیک در جلسه‌ای که با او داشته، مطمئن شده که هم‌چنان او را در اختیار خواهد داشت.

طرفداری | ادینسون کاوانی، مهاجم 35 ساله منچستریونایتد که اخیرا از تیم‌های بارسلونا و کورینتیانس پیشنهاد دریافت کرد، در نظر دارد تا پایان فصل در جمع شیاطین سرخ بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد به هواداران این تیم اطمینان داد کاوانی تا پایان فصل ماندنی شد:

به کاوانی گفتم اگر به من باشد، من می‌خواهم تو در تیم بمانی و این را پنج‌شنبه به خودش گفتم. او به دفترم آمد و حدود نیم ساعت با یکدیگر صحبت کردیم. کاوانی به من گفت قطعا می‌خواهد در منچستریونایتد بماند و او تا پایان فصل در تیم خواهند ماند؛ این حرفی است که خودش زده است. این حرف کاوانی به این خاطر نیست که من به او گفتم بمان یا باید بمانی بلکه خودش میل دارد در تیم ما بماند. کاوانی به من گفت می‌توانی تا پایان فصل روی من حساب کنی چون تمام تلاشم را خواهم کرد و یک الگو برای بازیکنان جوان‌تر خواهم بود. کاوانی برای بازی کردن از ابتدا همیشه در دسترس است اما حتی اگر بازی هم نکند، سعی می‌کند الگویی برای بقیه باشد. این برای من خبر خوبی است چون ادی، کوه تجربه است و علاوه بر ذهنیت قوی، تعهد کاری بالایی دارد و این باعث می‌شود که بتواند یک الگوی کامل برای جوانان باشد. 

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها شوخی جدید با چماق فیفا! | فدراسیون تعطیل هم شود، ما به جام جهانی می رویم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس بوقچی نفت‌ مسجد سلیمان: به خاطر دل هواداران بازیکنان را کتک زدیم! / فیلم ونتزیا هشتادمین قربانی زلاتان ابراهیموویچ برونو فرناندز در مورد شایعات انتقال به بارسلونا: این کار خبرنگاران زردنویس است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تا پایان فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)

آنتونی گل اول منچستریونایتد را به ثمر رساند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • شمارش معکوس: رانگنیک این هفته به بایرن جواب می‌دهد
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • روایت کیومرث پوراحمد از کشتن خودش