Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان،بنیاد برکت احداث ۲۹ مدرسه را در استان آغاز کرده است که این امر نقطه عطفی در حوزه مدرسه‌سازی استان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل،مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: مدرسه‌سازی از اهم مواردی است که درصدد هستیم با همکاری خیران و بنیاد برکت و نوسازی مدارس استان آن را به شرایط مطلوب برسانیم و به همین منظور در شهرستان‌های گرمی، خلخال و کوثر اقدامات قابل توجهی برای احداث مدارس در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت لطفی بیان کرد: احداث واحد‌های آموزشی در روستا‌ها و مناطق دورافتاده برای ما بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است که به همین منظور بنیاد برکت در حال حاضر احداث ۲۹ مدرسه را در استان آغاز کرده و این امر با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین گفت: در برخی از شهر‌ها مدارس کانکسی به صورت کامل برچیده شده و درصدد هستیم این اقدام را تا پایان کار ادامه دهیم تا برای دانش‌آموزان خطرآفرین نشود، البته این واحد‌های آموزشی به صورت پیش ساخته و پیچ و مهره هستند و شرایط لازم برای تخلیه دانش‌آموزان نیز وجود دارد.

لطفی تصریح کرد: ۳۰ درصد مدارسی که در سطح استان احداث شده مدارس خیرساز است که با مشارکت خیران در مناطق مختلف به ویژه روستا‌ها در حال احداث است که به همین منظور تخصیص نیمی از اعتبارات دولتی و نیمی از اعتبارات توسط بنیاد علوی برای احداث ۱۱ واحد آموزشی در استان اردبیل جزو اولویت‌های اساسی است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه‌ها نیز ۴۵ میلیارد تومان است که نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد و بی‌شک توسعه استان را به دنبال خواهد داشت که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و انتظار داریم با مشارکت‌های همه‌جانبه نسبت به فرهنگ‌سازی در این زمینه اقدام شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مدرسه استان اردبیل رشد اردبیل مدارس استان بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تکمیل طرحهای نیمه تمام جزو اولویتهاست،گفت: با جذب یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

قهرمان رحمانی، با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و هشت پروژه نیمه تمام می توان گام مؤثری در توسعه فضاهای آموزشی استان برداشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی افزود: ظرفیتهای بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد.

پیام صدقی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

در این مراسم پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق قدردانی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس