Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - علیرضا باوی گفت: در سال ۱۳۸۷ جوانی از شهرستان باسمنج استان آذربایجان شرقی (تبریز)، برای پیگیری امور تجاری شرکت خود و رفع مشکلات مالی به ماهشهر سفر می‌کند و پس از مدتی در آن شهرستان بر سر مسائل مالی با فردی اختلاف و درگیر می‌شود که متاسفانه در این نزاع به قتل می‌رسد.

او گفت: قاتل پس از دستگیری روانه زندان گردید و پس از برگزاری جلسات رسیدگی به اتهام او، به بزه ارتکابی خود اعتراف و محکوم به قصاص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: مدتی پیش قاتل جهت اجرای حکم قصاص قرنطینه شد، و خانواده او جهت وساطت و حل و فصل موضوع از شورای حل اختلاف استان درخواست کمک کردند.

این مقام مسئول گفت: که با درخواست آنان موافقت و با ارجاع پرونده به شعبه‌ای از شورای حل اختلاف ویژه عشایر و ستاد صبر استان جهت صلح و سازش، بلافاصله اعضای این شعبه با همکاری خیلی خوب هئیت مکتب الزهرا (س) باسمنج و سفر به روستای قره یاغلو این شهرستان از توابع تبریز، با اولیاء دم دیدار و پس از رایزن‌های فراوان، خانواده مقتول از قصاص قاتل فرزند خود صرف نظر نمودند.

به گفته باوی بزودی قاتل پس از طی مراحل قانونی و پرداخت مبلغ دیه، پس از ۱۳ سال از زندان آزاد می‌شود و با توجه به اینکه قصاص حق اولیاء دم است، ولی این خانواده با بخشش و گذشت از حق مسلم خود، درس ایثار و خودگذشتگی به ما آموخت و کار خیرخواهانه و خدا پسندانه آن بدون شک مورد توجه خدا قرار می‌گیرد و اجر و پاداش معنوی برای این خانواده عزیز در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صلح و سازش بخشش قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6089942

دیگر خبرها

  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان