Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو درج خبری با عنوان «۱۴۰۰ خانوار روستای «سلیاکتی» با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه هستند/ مسئولان مردم را فراموش نکنند»، روابط عمومی آبفا استان مازندران جوابیه‌ای صادر کرد که عینا درج می‌گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیرو درج خبری با عنوان «۱۴۰۰ خانوار روستای «سلیاکتی» با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه هستند/ مسئولان مردم را فراموش نکنند»، روابط عمومی آبفا استان مازندران جوابیه‌ای صادر کرد که عینا درج می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن جوابیه به شرح زیر است: سرپرست محترم پایگاه خبری راه دانا

با سلام

پیرو درج گزارشی در خروجی پایگاه خبری راه دانا مورخه 18/10/1400 با عنوان « 1400 خانوار روستای سلیا کتی با کمبود شدید آب مواجه هستند » جوابیه ای جهت تنویر افکار عمومی به شرح ذیل ارسال می شود ؛ لطفا مطابق ماده 23 قانون مطبوعات در آن پایگاه خبری درج شود:

 آب آشامیدنی روستای سلیا کتی از توابع شهرستان نور با جمعیتی بالغ بر 1400 خانوار و 3500 نفر از مجتمع آبرسانی کردآباد تامین می شود کمبود آب شرب این روستا به دلیل فرسودگی شبکه و انشعابات بوده که برای رفع این مشکل بیش از 5 کیلومتر اصلاح شبکه به همراه اصلاح انشعابات انجام شده است،در همین راستا یک کیلومتر اصلاح شبکه نیز با همکاری و مشارکت دهیاری و شورای روستا در حال انجام است و برای افزایش ظرفیت انتقال هم اصلاح خط انتقال به طول یک کیلومتر با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست

علاوه بر این در راستای رفع مشکلات کمبود آب و منابع تامین، یک حلقه چاه با اخذ مجوز از شرکت آب منطقه ای با مشارکت و استفاده از ظرفیت خیرین در حال حفاری است و پس از اتمام عملیات حفاری با هزینه شرکت تجهیز خواهد  شد که یقینا پس از اجرای این اقدامات، مشکل کمبود آب آشامیدنی روستای سلیا کتی برطرف خواهد شد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آب آشامیدنی روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب

کوروش فتحی اظهار داشت: پس از شدت بارش‌ها و رانش زمین در روستای دماب شهرستان فلارد ۲۰ خانوار در معرض خطر قرار گرفتند.

وی افزود: پس از اطلاع از این موضوع، با کمک نیرو‌های امدادی شهرستان فلارد خانوار‌ها به منزل بستگان و همسایگان به‌طور موقت منتقل شدند و پس از رفع خطر به خانه‌های خود باز می‌گردند.

فتحی اضافه کرد: در بارندگی قبلی سنگ‌های بزرگ از کوه مال‌خلیفه ریزش کرد و پس از بارندگی اخیر هم این ریزش‌ها ادامه دارد که خطر زیادی برای خانه‌های مسکونی شهر مال‌خلیفه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید

خسارت‌ها جزئی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی در چهارمحال‌وبختیاری

وی یادآور شد: در همین راستا از مدیریت بحران استانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری درخواست شده است تا برای رفع این نظر و جلوگیری از ریزش سنگ‌های این کوه چاره‌ای کنند.

مال‌خلیفه مرکز شهرستان فلارد در فاصله ۱۷۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • فیلم/لحظه بستن دفتر شبکه خبری الجزیره در تل‌آویو
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب