Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@19:29:24 GMT

نادر طالب زاده در هوشیاری کامل است

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۱۴۶۲

نادر طالب زاده در هوشیاری کامل است

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و سلامت ایرنا و بر اساس اعلام وزارت بهداشت، نادر طالب‌زاده در هوشیاری کامل است و به گفته پزشک معالج مشکل اصلی وی نارسایی قلبی اهست اما خطر جدی نیست.

به گزارش ایرنا،  نادر طالب زاده، کارگردان و مجری تلویزیون و دبیر دوازدهمین دوره جشنواره فیلم عمار طی روزهای اخیر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان خاتم الانبیا(ص) بستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالب‌زاده متولد ۱۳۳۲ در تهران مستندساز، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون و کارگردان است.

وی همچنین دبیر کنفرانس بین‌المللی افق نو، دبیر جشنواره فیلم عمار و از افراد مؤثر در تأسیس شبکه افق سیما و عضو هیات اندیشه‌ورز این شبکه است.

طالب‌زاده فعالیت هنری خود را از ۱۳۵۹ در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با ساخت فیلم‌های مستند آغاز کرد. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تدریس در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی و مدیریت مرکز تحقیقات و مطالعات سینمایی در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره کرد.

طالب‌زاده هشتم آذر سال ۱۴۰۰  به دلیل عوارض ناشی از عارضه قلبی و لختگی خون در بیمارستان بستری شده بود. او همان زمان توضیح داده بود که «۶ ماه قبل دچار ایست قلبی شدم اما از هفته گذشته در پی افزایش سطح کراتین خون، تشکیل لخته خون در پاهایم و ناتوانی در راه رفتن در بخش مراقبت های ویژه بستری و  بعد از گذشت ۴ روز و پس از انجام چندین آزمایش به بخش منتقل شدم.»

محمدمهدی اساعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۱۸ آذر ماه با حضور در منزل نادر طالب‌زاده از وی عیادت کرد و وی در جریان روند درمانی این مستندساز و مجری تلویزیون کشور قرار گرفت.

برچسب‌ها سلامت بیماری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت بیماری بهداشت و سلامت سلامت بیماری بهداشت و سلامت نادر طالب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد

هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» پس از تفحص پیکرش، از طریق کارت و پلاک هویتی وی شناسایی شد.

به گزارش مشرق، پیکر مطهر شهید «مجتبی نادر طهرانی» پس از ۴۰ سال کشف و هویتش از طریق کارت و پلاک هویتی وی شناسایی شد. در این راستا؛ مسئولین استان اصفهان با حضور در منزل این شهید والامقام، خبر مسرت‌بخش تفحص و شناسایی وی را به بازماندگان شهید اعلام کردند.

شهید والامقام «مجتبی نادر طهرانی» به‌عنوان بسیجی از اصفهان به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر، در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

قرار است پیکر مطهر شهید «مجتبی نادر طهرانی» به همراه پیکرهای مطهر ۲ شهید تازه تفحص‌شده دیگر به نام‌های «عباس رمضانی» و «جواد مراثی»، ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) از فلکه فیض اصفهان به‌سمت گلستان شهدای این شهر تشییع شود.

دیگر خبرها

  • هوشیاری یک چوپان سلماسی جان ده‌ها نفر را نجات داد
  • نوای «حیدر حیدر» کودک خردسال در حرم علی بن ابی‌طالب
  • پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته دوم اردیبهشت/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟
  • گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب
  • هویت شهید «مجتبی نادر طهرانی» شناسایی شد
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی تا فردا در استان هرمزگان
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • هوشیاری رئیس دورتموند: اشتباه مجری را اصلاح کرد