Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان -  ابراهیم بابایی، معاون امور جوانان هلال احمر استان کرمان گفت: پارسال نخستین جشنواره رفیق خوشبخت ما به پاس خدمات کم نظیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب دو رویداد ملی برگزار شد.

او گفت: در این رویدادها جشنواره فرهنگی، هنری با هدف تولید آثار و فرآورده‌های فرهنگی از سوی هنرمندان جوان جامعه به منظور تبیین مبانی فکری و معرفی سبک زندگی حاج قاسم در ارتباط با اهداف جمعیت بود و دیگری پویش ملی چلچراغ به نیت نذر حداقل ۴۰ کار خیر و خدمت عام المنفعه از سوی جوانان و مخاطبین این طرح به نیابت از این شهید عزیز اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته بابایی با توجه به مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و رسالت ویژه همه دستگاه‌های اجرایی کشور، جمعیت هلال احمر هم ماموریت دارد تا با اجرای برنامه‌های غنی، تحول آفرین و کارآمد موجب گسترش چتر گفتمانی انقلاب اسلامی و پرورش جوانان مومن، دانا، پرانگیزه و توانمند شود.

او با اشاره به استقبال و مشارکت شورانگیز و توام با علاقه جوانان در این جشنواره گفت: به منظور تداوم این مسیر، طی اقدامی ارزشمند و امیدآفرین، خانه هنرمندان ماه نگار  از سوی سازمان جوانان تاسیس شد.

بابایی می‌گوید: امسال با همت اعضای آموزش دیده و سازماندهی شده در شبکه تسهیل گران تخصصی ماه نگار، رویداد دوم با کیفیت بسیار بالاتری برای آشنایی هر چه بیشتری آحاد جامعه بخصوص نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری اخلاقی و تربیتی سردار دل‌ها اجرا خواهد شد.

معاون امور جوانان با اشاره به مراسم آئین افتتاحیه این جشنواره در شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ همزمان با ایام شهادت حضرت امام هادی (ع) گفت: مهلت دریافت آثار به دبیرخانه جشنواره فرهنگی و هنری چهاردهم خرداد ماه سال ۱۴۰۱ همزمان با ارتحال حضرت امام خمینی (ره) است.

به گفته بابایی مهلت شرکت در پویش چلچراغ و مراسم اختتامیه بیست و چهارم تیرماه ۱۴۰۱ همزمان با ایام ولادت حضرت امام هادی (ع)  است.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل فردا در آخرین روز جشنواره مسابقات بومی و محلی برگزار و زیباترین شتر، زیباترین اسب، زیباترین جهاز و .. معرفی خواهند شد.

مراسم دومین روز جشنواره فردا از ساعت نه صبح آغاز و تا شش عصر ادامه خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • برگزاری پیاده روی مردمی همزمان با هفته سلامت در روستای برقبان
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج