Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان، ۸۱ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی، امروز ۲۰ دی ماه اظهار کرد: مأموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هنگام گشت زنی در محورهای فرعی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و پس از شناسایی دقیق با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: راننده سواری پژو به محض مشاهده مأموران پلیس بر سرعت خود افزود و متواری شد که مأموران با اقدامی منسجم و هماهنگ خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از خودرو و پاکسازی مسیر تردد آن، ۸۱ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۳۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به این که در این عملیات مجموعاً، ۱۲۰ کیلو و ۶۵۰ گرم موادمخدر کشف شد؛ تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و دو متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی قاچاقچیان مواد مخدر پليس منطقه خراسان جنوبی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم رحیمی گفت: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان اندیمشک با رصد اطلاعاتی ۲ دستگاه خودروی را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را توقیف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر خوزستان افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیف شده مقدار ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ رحیمی تصریح کرد: در این ارتباط نیز سه نفر سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6087005

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم