Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هفته سیزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان ایران جام «سردار دل‌ها» سه‌شنبه (۲۱ دی‌ماه) با هشت دیدار در شهرهای سرخرود، یزد، نور، اردکان، تبریز، مرودشت، چالوس و همدان پیگیری می‌شود.

سروقامتان همدان این هفته در خانه والیبال میزبان وارنا گیلان هستند که پیروزی در این دیدار برای هر ۲ تیم بسیار حایز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که می‌تواند به نماینده والیبال همدان کمک شایانی برای بازگشت به جمع مدعیان صعود در این گروه بکند هر چند تیم میهمان نیز هم اکنون در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

شاگردان علیرضا نادی تا پایان هفته دوازدهم این دوره از مسابقات صاحب چهار برد و هفت باخت شده‌اند تا با ۱۴ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار بگیرند.

وارنا گیلان شرایط به مراتب بهتری را سپری می‌کند و توانسته است با ۶ برد و ۵ باخت و کسب ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول گروه ب جای دارد.

به دنبال انتقام
۲ تیم سروقامتان و وارنای گیلان در شرایطی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که بازی رفت با نتیجه سه بر یک به سود نماینده گیلان به پایان رسید.

دیداری که سروقامتان در گیم نخست پیروز میدان بود اما در سه گیم دیگر بازی را واگذار کرد تا در نهایت با شکست به همدان بازگردد.

حالا این فرصت در اختیار شاگردان «علیرضا نادی» قرار گرفته تا بتوانند انتقام شکست دور رفت را گرفته و به جایگاه خود در جدول رده‌بندی مسابقات سروسامان بدهند.

البته وارنا گیلان در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و اکنون با ۱۸ امتیاز رتبه دوم جدول را در اختیار دارد.

آن‌ها هفته قبل توانستند با برتری ارزشمند سه بر ۲ مقابل مقاومت تهران به این جایگاه برسند هر چند در صورت شکست در دیدار مقابل سروقامتان امکان سقوطشان در جدول بسیار است.

در واقع هر ۲ تیم شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارند و برد در این دیدار بسیار حایز اهمیت خواهد بود.

سروقامتان، در میان سقوط و صعود
قرار گرفتن تیم سروقامتان در رتبه ششم جدول ۹ تیمی گروه ب در شرایطی است که همچنان در میان سقوط و صعود باید به جنگ با حریفان بروند.

نماینده همدان در صورت برد در بازی مقابل وارنا گیلان می‌توانند امیدوار به جابجایی به رده‌های بالاتر جدول و قرار گرفتن در جمع مدعیان صعود به مرحله بعدی لیگ والیبال باشند.

سروی‌ها در صورت برد در بازی مقابل وارنا گیلان می‌توانند امیدوار به جابجایی به رده‌های بالاتر جدول و قرار گرفتن در جمع مدعیان صعود باشند.

اما در مقابل این نتیجه خوشایند، اگر سروقامتان بازی را واگذار کند چه بسا بازهم به قعرجدول سقوط کند چرا که امتیاز تیم‌ها بسیار نزدیک است و هر برد و باختی در جایگاه تیم‌ها تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

وارنا گیلان نیز اگر موفق به برد سروقامتان شود، به یکه تازی خود در رده دوم جدول این گروه ادامه می‌دهد اما رسیدن به صدر جدول که با ۱۰ امتیاز اختلاف در اختیار گل گهرسیرجان است، به نوعی دست نیافتنی است.

امیدوار به حل مشکلات مالی
مدیران باشگاه سروقامتان همدان همچنان امیدوار به حل مشکلات مالی و رفع دغدغه فکری اعضای تیم هستند.

مدیریت این باشگاه تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون تومان را برآورد هزینه‌های انجام شده برای تیمش می‌داند و اکنون دست یاری به سوی مسوولان دارد.

قرار است از طریق شورای اسلامی شهر همدان ۲۵۰ میلیون تومان به این تیم کمک شود اما همچنان در گیر و دار مسایل اداری قرار گرفته است.

قرار است از طریق شورای اسلامی شهر همدان ۲۵۰ میلیون تومان به این تیم کمک شود اما همچنان در گیر و دار مسایل اداری قرار گرفته است.

هر چند گفته می‌شود این کمک مالی از حساب شورا و شهرداری نیست و آن‌ها فقط مجاری اداری برای پرداخت مبلغ تعیین شده هستند.

با این حال کمک مالی به تیم سروقامتان با توجه به شرایط حساس فعلی بسیار حایز اهمیت است تا بتواند حداقل برای بقا در لیگ یک تلاش کند.

تیمی که از ابتدا نتوانست به خوبی سروسامان بگیرد و حالا علیرضا نادی سرمربی مطرح سروقامتان می‌کوشد تا شرایط این تیم را به لحاظ فنی در مسیر موفق قرار دهد.

دیدار تیم های سروقامتان و وارنای گیلان از ساعت ۱۷ فردا(سه‌شنبه) با قضاوت مرتضی اکرمی و وحید سبک خیز در خانه والیبال همدان برگزار می‌شود.

حمید ساداتی ناظر فنی و بهروز یثربی ناظر داوری این دیدار است.

برچسب‌ها فدراسیون والیبال همدان والیبال گیلان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال همدان والیبال فدراسیون والیبال همدان والیبال گیلان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان وارنا گیلان جمع مدعیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در حالی برگزار می‌شود که اکثر مدعیان اصلی حضور ندارند، اما در برخی اوزان گره ملی‌پوش جهانی و امیدهای جهان گشوده خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در روزهای 6 و 7 اردیبهشت (امروز و فردا) در اهواز برگزار خواهد شد، جایی که به نظر باتوجه به غیبت ستاره‌های معاف شده، محلی برای نمایش خوب جوانان و ورود آنها به چرخه انتخابی بزرگسالان برای مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی و زیر 23 سال جهان خواهد بود.

پویا دادمرز در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد و امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلو، ایمان محمدی و میثم دلخانی در 63 کیلو، محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امین کاویانی‌نژاد و امیر عبدی در 77 کیلو، احسان گرمسیری و محمدعلی گرایی که به او در چرخه 82 کیلوگرم شانس داده شده در این وزن، علیرضا مُهمدی و ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم از جمله کشتی‌گیرانی هستند که از شرکت در جام تختی معافند.

در مقابل نفراتی چون محمدهادی شعبانی و محمد حسینوند در 55 کیلو، علیرضا نجاتی، محمدمهدی غلامپور، پویا ناصرپور و امید آرامی در 60 کیلو، عرفان جرکنی  و عارف محمدی در 63 کیلو، محمدجواد رضایی و احمدرضا محسن‌نژاد در 67 کیلو، دانیال سهرابی و سجاد ایمن‌طلب در 72 کیلو، علی اسکو در 77 کیلو، محمد ناقوسی و جمال اسماعیلی در 82 کیلو، رامین طاهری و بهروز هدایت در 87 کیلو، مهدی فلاح، علی عابدی درزی و وحید دادخواه در 97 کیلو و علی‌اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم از جمله مدعیانی هستند که سهمیه حضور در جام تختی را دریافت کرده‌اند و باید دید همه آنها وارد رقابت با سایر کشتی‌گیران اوزان خود خواهند شد یا نه.

جام تختی هرچند بدون حضور مدعیان اصلی اوزان دهگانه برگزار می‌شود اما در برخی اوزان می‌تواند گره انتخاب ملی‌پوش اوزان غیرالمپیکی و همچنین نفرات اعزامی به مسابقات امیدهای جهان را باز کند، بنابراین میدان کم اهمیتی در چرخه سال 2024 نخواهد بود. به نظر این رقابت‌ها میدان خوبی برای جوانان است که بتوانند خودشان را به تقویم فنی سال 2024 کادرفنی تیم ملی بزرگسالان دیکته کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • صدر جدول طلایی شد