Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی تجری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: به جز این موضوعات بخش خاص، ارسال آثار در بخش عام بدون محدودیت خواهد بود .

وی از خبرنگاران رسانه های مکتوب و مجازی گلستان خواست آثار خود را برای شرکت در این جشنواره تا ۱۰ بهمن به صورت حضوری به آدرس گرگان، میدان شهید قندهاری، جنب اداره راهنمایی و رانندگی، ساختمان امام رضا، طبقه اول، سازمان بسیج رسانه گلستان و یا به صورت فایل به شماره ۰۹۱۱۳۷۳۵۰۷۸ ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول بسیج رسانه گلستان ادامه داد: آثار ارسالی به جشنواره در قالب ها گزارش، یادداشت، مقاله، خبر، تیتر، مصاحبه، عکس، موشن گرافیک و فیلم کوتاه داوری خواهد شد.

وی افزود: هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان با رویکرد تحقق شعار سال و دولت اسلامی برگزار می شود و امیدواریم شاهد تولید محتوای ارزشی و آثار فاخر انقلابی باشیم.

تجری ادامه داد: این جشنواره آثار و برکات متفاوتی از جمله ایجاد جریان تولید محتوا در حوزه ایثار و شهادت، انقلاب اسلامی، شعار سال و تحقق آن داشته و رسانه های انقلابی وظیفه دارند که در تقویت و افزایش تاثیرگذاری آن تلاش کنند.

استان گلستان ۴۲ پایگاه خبری، ۱۳۶ دفتر رسانه ای شامل خبرگزاری، نشریه چاپی و الکترونیکی و ۱۶۵ نماینده نشریه سراسری فعال دارد.

برچسب‌ها گرگان رسانه گلستان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان رسانه گلستان گرگان رسانه گلستان سازمان بسیج مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان ضمن قدردانی از زحمات این گروه جهادی مسوولیت پذیری دانشجویان، غنی سازی اوقات فراغت آنان، محرومیت زدایی از مناطق محروم و کمک به سازندگی و عمران کشور را از جمله اهداف این اردو برشمرد.
در ادامه دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و همچنین غرس هزار نهال از دیگر برنامه‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان در سفر به شهرستان سروآباد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرا خیر
  • مقررات‌زدایی در نزدیکی کارآفرین‌ها / قانون هست اجرای خیر
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده