Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به بازگشایی محور بهبهان – اهواز پس از تصادف زنجیره‌ای صبح امروز، گفت: تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت فاصله طولی علت وقوع این حادثه بوده است.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به علت وقوع دو فقره تصادف زنجیره‌ای در محور بههبان – اهواز اظهار کرد: هر چند صبح امروز شاهد وقوع مه‌گرفتگی شدید در این محور بودیم اما تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت فاصله طولی علت وقوع این حادثه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: این جاده یکی از بهترین جاده‌های استان خوزستان است؛ این محور عریض و دارای دو لاین مجزا، علائم ترافیکی و روشنایی است بنابراین تنها خطای انسانی موجب وقوع این تصادف شده است.

وی افزود: در حال حاضر خودروهای آسیب‌دیده به پارکینگ منتقل و محل حادثه پاک‌سازی و برای تردد خودروها بازگشایی شده است.

عارف شرهانی مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار، این حادثه۴۰ مصدوم و چهار کشته داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان پليس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان با حضور مسئولین کشوری و استانی و در جریان برگزاری همایش خیرین مدرسه یار، از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، در خلال برگزاری همایش خیرین مدرسه یار که شامگاه پنجشنبه با حضور خیرین نیک اندیش و مسئولین کشوری و استانی در محل آمفی تئاتر شهید عالی اداره کل برگزار شد؛ از سند پنج ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، تربیتی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان رونمایی شد.

این سند ضمن تبیین وضعیت موجود دستگاه تعلیم و تربیت استان، با ترسیم نقشه راه بدنبال ارتقا شاخص‌های یادشده در طی پنج سال پیش رو خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه