Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-29@18:39:30 GMT

سهم هپکو از دولت و مجلس انقلابی! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۱۹۰۶

به گزارش آخرین نیوز، موضوع بورس و تخلقات آشکار و دستکاری قیمت در آن، همواره در محافل مختلف مطرح بوده است.

از آنجایی که یکی از صدها شرکت های مهم کشوری برای جریان انقلابی و جهادی برای تحقق جهش اقتصادی در جمهوری اسلامی ایران، امثال شرکت هپکوی اراک و هفت تپه و غیره می باشد، چند روز قبل خبری در خصوص تخلف بزرگان نماد تپکو ( شرکت هپکو) در آخرین نیوز منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه روند دستکاری قیمت توسط کدهای حقیقی بزرگ و حقوقی همچنان ادامه دارد و مشخص نیست چه کسی ناظر است و ریاست سازمان بورس هم که گویا در خواب تشریف دارند!

مشخصاً سهمی که در حدود سه هفته پیش صف های میلیاردی داشته آن هم توسط حقوقی این سهم و برای ایجاد صف های ساختگی خرید، اکنون سه هفته روند منفی و صف های ساختگی فروش عادی نیست.

اکنون دم خروس بیرون زده و مشخص شده که آن صف های ساختگی در قیمت بالا، صرفاً برای فروش خودی ها بوده تا با فروش در بالا و خرید در قیمت پایین بتوانند نوسان 50 درصدی آن هم در طی 1 تا 2 ماه بگیرند!

اطلاعات دریافتی ما از چند کاربر آخرین نیوز و بررسی های خبرنگار ما صحت این موضوع را تائید می کند.

به طور نمونه این تحرکات و صف فروش امروز سهام هپکو می باشد که هم صف فروش برای ترس سهامداران ایجاد شده است و هم تابلوی این سهم به محلی تبدیل شده است برای اقدامات مشکوک و دستکاری؛ چرا که سهامدار معمولی نمی تواند 1 عدد سهم را برای فروش قرار دهد!

گفتنی است قیمت سهام هپکو طی مدت اخیر از 220 تومان تا 380 تومان بالا رفت و بعد از فروش نوسانگیرها و پایین کشیدن های کاملا عمدی و واضح، امروز هم در قیمت 247 تومان صف فروش کاملاً ساختگی با ایجاد ترس در سهامدار کوچک، تشکیل داده است؛ آن هم بعد از ریزش قیمت عجیب از 380 تومان تا 247 تومان!!!

درد بزرگ تر آن است که همه این اتفاقات در زمان استقرار دولت و مجلس انقلابی رخ داده است!

آقایان مسئول، آقایان دولت انقلابی و مجلس جهادی، سهم هپکو از جریان انقلابی و جهادی نباید این باشد!

مسئولان باید متوجه باشند که در کنار اصل ماجرا که بحث تولید در شرکت هپکو می باشد، بحث فرعی قیمت سهام شرکت که تابلو و نمایش دهنده آینده شرکت است، نباید محفلی باشد برای وارونه جلوه دادن اوضاع شرکت.

شرکت هپکو گه طی سالهای اخیر تعطیل شده بود به همت جریان انقلابی و جهادی، جانی تازه گرفته است و این موضوع با ریزش قیمت سهام آن هم خوانی ندارد؛ لذا وقوع فساد در این مورد تقریباً واضح و غیرقابل انکار است.

دز این خصوص به نظر می رسد تحقیق و تقحص درمورد معاملات سهام شرکت هپکو طی مدت اخیر لازم الاجرا می باشد تا متخلفین بدانند که شرکت های ملی و تولید ملی خط قرمز جریان انقلابی است.

انتظار می رود آقای عشقی، ریاست سازمان بورس در بحث نظارت بر همه بازار نیز بازنگری ویژه داشته باشند.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: جریان انقلابی شرکت هپکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم