Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@20:05:34 GMT

انهدام بزرگترین باندزمین‌خواری

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۱۹۳۷

انهدام بزرگترین باندزمین‌خواری

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، یکی از بزرگترین باندهای حرفه‌ای زمین‌خواری و جعل اسناد به ارزش ۳۰۰۰ میلیارد تومان شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت. ناطقان: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، یکی از بزرگترین باندهای حرفه‌ای زمین‌خواری که مبادرت به جعل اسناد، کلاهبرداری، تصاحب و فروش اراضی عمومی و اموال شهروندان می‌کرد، شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




این باند با تمرکز بر مناطق مرغوب استان تهران نظیر شمیران، کن، لویزان، سعادت‌آباد، ازگل، قلهک، پونک، فشم، فیروزکوه، کهریزک و برخی پلاک‌های ثبتی در استان‌های مازندران، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان و البرز با اقدامات متقلبانه، تعداد زیادی از قطعات اراضی ذکر شده را تصاحب کرده بودند.

این شبکه متشکل از تعدادی از دلالان و جاعلین حوزه زمین بوده که با همکاری بعضی از بازنشستگان ثبت اسناد و یکی از دفترخانه‌های اسناد رسمی، طی یک فرآیند پیچیده، اقدام به شناسایی اراضی بدون صاحب، املاک اشخاص خارج نشین و اراضی عمومی در اقصی نقاط کشور کرده و با جعل اسناد مربوط به این اراضی به نام تعدادی از افراد فریب خورده و اخذ وکالت فروش از آن‌ها، موفق به اخذ سند رسمی برای این اراضی شدند.

با ورود سربازان گمنام امام زمان (عج) به این پرونده، از انتقال مالکیت اراضی به مساحت بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع و ارزش تقریبی ۳۰۰۰ میلیارد تومان جلوگیری و ۱۵ نفر از اعضای اصلی باند مذکور دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وزارت اطلاعات ضمن هشدار نسبت به هرگونه سودجویی و دست‌اندازی به اراضی عمومی و اموال خصوصی شهروندان، حراست از حقوق عامه را تکلیف قانونی خود دانسته و با تجاوزگران به بیت‌المال و حقوق شهروندان برخورد می‌نماید.
منبع: مهر برچسب ها: انهدام ، باند ، زمین خواری ، ناطقان ، وزارت ، شناسایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انهدام باند زمین خواری ناطقان وزارت شناسایی زمین خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۱۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان