Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس گفت: در طرح ۳۱۳ تا کنون ۱۱۱ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند و ۴۳۳۱ بسته غذایی به خانواده‌های تحت حمایت اهدا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز،  محمد بذرافشان در مراسم افتتاحیه طرح 313 که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ با حضور معاون فرهنگی حوزه علمیه کشور و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: در استان پهناور فارس با هدف ایجاد ارتباط مستمر و موثر روحانیون با خانواده‌های مورد حمایت امداد از طریق فعالیت‌های فرهنگی در قالب روز‌های خانگی و تبلیغ چهره به چهره درصدد تحکیم بنیان خانواده و تقویت باور‌های دینی و کنترل آسیب‌های اجتماعی با محوریت مساجد به مدت پنج ماه در مرحله اول، برای تعداد 400 خانوار ساکن در 120 روستای منتخب با حضور 80 روحانی طرح هجرت مستقر عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در مرحله دوم با حضور بیش از 40 روحانی طرح هجرت در 32 شهرستان و بخش و 60 روستا در مناطق محروم برای 300 خانواده تحت حمایت طرح تبلیغ چهره به چهره با هدف سرکشی از خانواده‌های مورد حمایت و شناسایی و رفع مسائل و مشکلات فرهنگی و نیاز‌های معیشتی خانواده انجام شده است.

بذرافشان خاطرنشان کرد: به فراخور وضعیت خانواده و با در نظر گرفتن اولویت مسائل خانواده پیگیری و در همین راستا 2200 بار از خانواده‌ها در قالب طرح چهره به چهره سرکشی انجام شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: همچنین به منظور تقویت روحیه مذهبی خانواده‌های مشمول طرح فلاح با هدف برگزاری مجالس مذهبی در منازل خانواده‌های مورد حمایت، در راستای تقویت باور‌های دینی و افزایش منزلت اجتماعی خانواده‌ها در طول پنج ماه 400 جلسه و در طول هشت ماهه گذشته 600 جلسه روضه خوانی برگزار شده است.

وی بیان کرد: در حاشیه اجرای این طرح با عنایت به لزوم بهره‌برداری از ظرفیت عظیم مراکز نیکوکاری و واگذاری خدمات تخصصی بیماران و همچنین هدف گذاری انجام شده جهت تحقق درآمد‌های مردم در راستای بودجه تعهدی سال 1400 با ایجاد مراکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی با هدف ارائه خدمات ارزشمند فرهنگی و آموزشی به نیازمندان راه اندازی و ایجاد شده که زمین در همین ارتباط تاکنون معادل مبلغی بیش از 10 میلیارد ریال توسط روحانیون معزز طرح در جهت کمک به خانواده تحت حمایت هزینه شده است.

بذرافشان با بیان اینکه در هشت ماهه امسال 12 مرکز نیکوکاری توسط روحانیون راه اندازی شده است، افزود: تعداد 78 سری کالا‌های اساسی منازل و 4331 بسته غذایی به خانواده‌های تحت حمایت اهدا شده است.

وی در ادامه از تامین هزینه درمان رایگان 93 نفر از خانواده تحت حمایت خبر داد و عنوان کرد: ایجاد 112 شغل جهت فرزندان، 64 مورد تعمیر و تأمین مسکن برای نیازمندان، اهدای تعداد 111 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، تهیه و توزیع تعداد 138 لوازم آموزشی از جمله تبلت و گوشی موبایل جهت فرزندان تحت حمایت از دیگر اقدامات این نهاد در هشت ماهه امسال توسط روحانیون بوده است.

40 واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمان افتتاح شدسرپرست کمیته امداد خراسان جنوبی منصوب شد15 هزار خانواده مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی نیازمند مسکن هستند

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) استان فارس از بازگشت به تحصیل 77 نفر از دانش آموزان تحت پوشش این نهاد خبر داد و  تصریح کرد:  شناسایی 36 نفر از افراد نخبه و مستعد از بین خانواده‌های تحت حمایت گوشه‌ای از فعالیت‌های اجتماعی روحانیون معزز طرح 313 با همراهی همسران مکرمه آن‌ها بوده است.

انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امداد امام خمینی کمیته امداد خانواده ها تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی