Web Analytics Made Easy - Statcounter



قاضی پرونده پر سرو صدای نواک جوکوویچ، تنیسور شماره یک جهان حکم جالبی برای وی صادر کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، دادگاه فدرال اعلام کرد که نواک جوکوویچ تنیسور شماره یک جهان می‌تواند در استرالیا بماند در حالی که دولت پیش از این ویزای او را لغو کرده بود.

قاضی آنتونی کلی روز دوشنبه تصمیم وزیر امور داخله را برای لغو ویزای جوکوویچ را پس از شنیدن استدلال‌های هر دو طرف رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد شماره یک تنیس جهان در حالی برای حضور در نخستین گرنداسلم سال به استرالیا رفته بود که واکسن نزده بود. وی برای شرکت در مسابقات دلیل عدم واکسینه شدن را با مستندات و معافیت‌های پزشکی ارائه کرده بود.

قاضی این پرونده جنجالی حکم داد جوکوویچ به فاصله ۳۰ دقیقه از هتلی که در آن مستقر بود خارج شده و مدارک شخصی او نیز باید پس داده شود. دولت همچنین باید هزینه‌های شخصی این تنیسور صرب را بپردازد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار جنجالی ده سال محروم شد!

به گزارش ورزش سه و به نقل از فدراسیون فوتبال، به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ 1403/2/12 از سری رقابت های لیگ برتر کشور،با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود،بنابراین مستند به مواد 60 و 71 مقررات انضباطی نامبرده به مدت 10 سال از ورود به کلیه ورزشگاههای فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده 89 مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP
  • (ویدئو) سکانس جنجالی در مورد شاه در یک سریال ایرانی
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست