Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:42:44 GMT

وجود ۳۰ کافه‌بازی در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۲۰۴۹

وجود ۳۰ کافه‌بازی در مشهد

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -مرتضی اسکافی گفت: از مرداد ماه ۱۳۹۷ بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت رسته‌ای تحت عنوان بازی‌های فکری غیر رایانه‌ای به اتحادیه محصولات فرهنگی ملحق شد که بخشی از آن رسته شامل کافه‌بازی‌ها می‌شود.

به گفته رئیس اتحادیه محصولات فرهنگی کافه‌بازی‌ها به عنوان یک کافی‌شاپ و یک محیط بازی فعالیت می کنند این موضوع در قانون نظام صنفی پیش‌‎بینی شده است و اتحادیه‌ها می‌توانند برای یک واحد صنفی به طور همزمان چند پروانه کسب صادر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتحادیه محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد معتقد است دغدغه نظارتی بر کافه‌بازی‌ها وجود دارد و ما نیز دغدغه نظارت مسئولان را می‌پذیریم بر این اساس آیین‌نامه‌هایی تدوین و شرایطی از قبیل نظارت آنلاین فراهم شده است. همچنین به مراکز اعلام شده که اگر قرار است خانم و آقایی در این مراکز حضور پیدا کنند باید به صورت تفکیک شده در کنار هم بنشینند.

اسکافی از برگزاری  کارگاه‌های آموزشی برای تمامی بازی‌گردان‌ها در کافه‌بازی‌ها خبر می دهد.

او گفت: همچنین از  بازی‌گردان‌ها  مصاحبه گرفته و صلاحیت آنان بررسی و از تمامی افراد گواهی عدم سوء پیشینه اخذ شده است. با این حال بازرسانی وجود دارند که بر عملکرد این مکان‌ها نظارت می‌کنند.

«کافه بازی»  مفهوم نسبتا جدیدی است که در سال‌های اخیر رشدش سرعت گرفته و می‌توان آن را محل تلاقی و برخورد دو مفهوم کافه و بازی رومیزی دانست.
انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کافه های بازی در مشهد اتحادیه محصولات فرهنگی بازی و سرگرمی کافه بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد