Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@08:27:01 GMT

فتح‌الله زاده:آن سهام از من گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۲۱۲۹

فتح‌الله زاده:آن سهام از من گرفته شد

مدیرعامل اسبق استقلال مدعی است که سهامی که در اختیار داشته، بدون اجازه او و انجام مراحل قانونی از وی سلب و گرفته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اعلام این موضوع که 2.5 درصد از سهام باشگاه استقلال در اختیار علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق این باشگاه و دیگر مدیران وقت آن قرار داشته، با توضیحاتی از سوی وی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فتح الله زاده در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به اینکه اکنون استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده‌اند و بحث سهام چرا به میان آمده است گفت: واقعا متوجه نمی شوم در این شرایط به میان کشیدن این بحث چه ربطی دارد. این موضوعی نیست که الان بخواهد بحث شود. چند سال پیش این موضوع بوده و الان کل سهام به وزارت ورزش انتقال داده شده است. به درخواست ما هم نبوده و الان شما ثبت شرکت ها ، صد درصد سند به نام باشگاه استقلال است.

 

وی ادامه داد: یک تخلف دیگر بوده که بدون اینکه اجازه بگیرند انتقال را انجام دادند و ثبت شرکت و اساسنامه را عوض کنند. اگر بحث و دعوایی باشد بعدا این ها می توانند مدعی شوند. این یک بحث حاشیه ای است که الان آمده تا اذهان را از افکار عمومی به سمت دیگری ببرد.

 


مدیرعامل اسبق استقلال در واکنش به اینکه این بحث زمانی رو آمده که در اعلام تخلفاتی که از سوی دو باشگاه صورت گرفته، استقلال 97.5 درصد در اختیار وزارت ورزش اعلام شده و 2.5 درصد باقیمانده طی بررسی‌ها در اختیار او و دیگر مدیران وقت باشگاه بوده است و اکنون سوال پیش آمده که چرا بعد از کنار رفتن آنها، این سهام به مدیر بعدی واگذار نشده است، گفت: متاسفم واقعا و اگر کنفدراسیون ایرادی گرفته و به عنوان تخلف یاد کرده نه از این 2.5 درصد که گفته چرا بقیه آن هم در اختیار مردم و ... نبوده است. باید صد درصد در اختیار افراد باشند.

 

وی ادامه داد: اگر مالکیت در اختیار افراد بود نه وزارت ورزش ایرادی نداشت و از سوی کنفدراسیون تخلف نبود.

فتح الله زاده درباره اینکه این درصد سهامی که اعلام شده در اختیار آنهاست، چه وضعیتی دارد گفت: من قبلا و چند سال پیش و حتی پارسال مصاحبه کردم گفتم. در مصاحبه ام گفتم شما به چه شکل وقتی موافقت این عزیزان را دریافت نکردید خودتان رفتید و وضعیت سهام و اساسنامه و ... را عوض کردید.

 

مدیرعامل اسبق استقلال درباره اینکه چرا زمان پایان همکاری‌اش با این باشگاه سهام دریافتی را به نفر بعدی انتقال نداده است گفت: عزیزم این سهام بادمجان و خیار نیست که شما بروید بازار انجام بدهید. مراحل انتقال آن مراحلی دارد و باید حساب ها رسیدگی شود و بسته شود. در اختیار مدیرعامل و هیات مدیره نیست و در اختیار مجمع است. مجمع باید جلسه تشکیل دهد و حساب رسیده شود و برود. تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

استقلال تهران علی فتح ا.. زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران علی فتح ا زاده مدیرعامل اسبق فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها

خریداران بلوک ۸۵درصدی سرخابی‌ها در صورت انجام تعهدات خود از تخفیف ۱۰ درصدی مبلغ کل قرارداد واگذاری برخوردار خواهند بود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 85 درصد از سهام سرخابی‌ها روز دوشنبه هفته گذشته(سوم اردیبهشت) به‌قیمت هر سهم استقلال 3 هزار و 46 ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس 3 هزار و 580 ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود 3 هزار و 200 میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس، 6 بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

این گزارش می‌افزاید: خریداران سهام این دو باشگاه در صورت انجام اقدامات زیر از تخفیفات مقرر برخوردار خواهند بود و سقف برخورداری خریدار از مبالغ تخفیفات به گونه‌ای است که مجموع آنها در هر صورت از 10 درصد مبلغ کل قرارداد واگذاری بیشتر نباشد:

الف) در صورتی که خریدار بتواند نسبت سود ناخالص به درآمد عملیاتی را از سال دوم واگذاری به بعد حداقل در سطح 25 درصد حفظ نماید به ازای هر سال تحقق این نسبت معادل 30 درصد تخفیف در مبلغ یک قسط برخوردار خواهد بود. در صورت افزایش این نسبت به 30 درصد، تخفیف قابل اعمال معادل 40 درصد خواهد بود.

ب) در صورتی که درآمد حاصل از برند، علائم تجاری و تبلیغات محیطی طی 3 سال متوالی در طول قرارداد نسبت به سال قبل از آن حداقل 50 درصد افزایش یابد خریدار به ازای هر سال تحقق این نسبت معادل 30 درصد از مبلغ یک قسط مشمول تخفیف خواهد بود.

ج) در صورتی که میانگین نسبت درآمد حاصل از فروش بازیکن شامل نقل و انتقال و یا حق رشد به کل درآمدهای عملیاتی شرکت طی 5 سال پس از واگذاری 30 درصد باشد، معادل 20 درصد از مبلغ یک قسط مشمول تخفیف خواهد بود.

د) در صورت کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا معادل 50 درصد و یا کسب قهرمانی در لیگ برتر معادل 20 درصد تخفیف از مبلغ یک قسط بهره‌مند خواهد شد.

همچنین خریداران بلوک‌های 85 درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صورت احراز شرایط مقرر در شیوه‌نامه تشویق بخش خصوصی و تعاونی از مزایای این شیوه نامه به شرح زیر برخوردار خواهند بود:

الف) افزایش سقف کل زمانی و مجموع تعداد اقساط برای خریداران بخش خصوصی تا میزان یک سوم و برای خریداران بخش تعاونی تا میزان دو پنجم جمع مدت و تعداد اقساط مصوب.

ب) بازپرداخت پلکانی اقساط با شیب 10 رشد سالانه برای خریداران بخشهای خصوصی و تعاونی، به ماخذ 100 درصد برای رقم میانه دوره اقساط.

ج) نرخ سود فروش اقساطی برای خریداران بخش‌های تعاونی و خصوصی واقعی به ترتیب معادل 20 و 21 درصد و سایر خریداران معادل 23 درصد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • اعلام شرایط تخفیف ۱۰ درصدی کل قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس از کجا برای دوتیم خرج می‌کنند؟
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!