Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی این استان گفت: خراسان جنوبی، بهشت معادن است و ما برای بهره‌برداری از این ظرفیت‌های خدادادی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

جواد قناعت، امروز دوشنبه ۲۰ دی در نشستی با مدیرعامل شرکت گهر زمین در دفتر تهران از آمادگی استان برای انجام تمهیدات لازم درخصوص سرمایه‌گذاری این هلدینگ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی از برنامه‌های استان در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران گفت و ضمن تشریح اقداماتی که برای تسهیل سرمایه‌گذاری‌ها در اولویت برنامه‌های خراسان جنوبی قرار دارد، حضور و فعالیت این هلدینگ را در توسعه استان مؤثر خواند.

در این نشست که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی همراه بود، مدیرعامل شرکت گهر زمین نیز به تشریح حوزه‌های فعالیتی این مجموعه پرداخت و با اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در حوزه معدن و فرآوری معدنی، همراهی استان برای تسهیل شرایط حضور و فعالیت مجموعه را خواستار شد.

پیگیری مطالبات این مجموعه در داخل استان و نیز بررسی نحوه سرمایه‌گذاری آن در نشستی با وزیر صنعت، معدن و تجارت از مصوبات این نشست است.

بنابر این گزارش با پیگیرهای استاندار خراسان جنوبی، سرمایه‌گذاری شرکت گهر زمین در استان قطعی‌تر شد.

شرکت گهر زمین که در زمینه‌های اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از معادن سنگ‌آهن و تولید کنسانتره، گندله و فولاد، مشارکت و سرمایه‌گذاری در سایر شرکت‌ها و طرح‌های معدنی و صنعتی، انعقاد قراردادهای پیمانکاری به منظور ارائه خدمات فنی و مهندسی فعالیت دارد، از جمله سهامداران شرکت انتقال آب به خراسان جنوبی نیز است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی معادن وزارت صنعت معدن و تجارت سرمايه گذاري شرکت گهر زمین خراسان جنوبی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: راههای ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا استان در اثر سیلاب آسیب وارد گردیده که با تلاش عوامل راهداری تمامی محورها بازگشایی شد.

اسداله جلال زاده، امروز شنبه ۸ اردیبهشت به رسانه‌ها گفت: با توجه به مخاطرات جوّی ایجادشده بواسطه سیلاب چندین روز گذشته، تعداد ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و تعداد ۱۹۰ نفر راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک و سنگین بصورت شبانه روزی جهت عملیات بازگشایی محورهای روستایی بکارگیری شدند.

وی افزود: به راه های ارتباطی بیش از ۳۵۰روستا  در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد گردیده و با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری تمامی محورهای آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنوها و ریزش برداری کامل محورهای خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راههای مذکور هستند.

جلال زاده در پایان سامانه گویای ۱۴۱ را راه ارتباطی بین هم استانی های محترم با مرکز مدیریت راه های استان عنوان کرد و افزود مشکلات بوجودآمده بواسطه سیلاب اخیر توسط همشهریان به سامانه ۱۴۱ انعکاس یافته و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت سرمایه گذاری خراسان جنوبی در اکسپو ۲۰۲۴
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • عرضه محصولات خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴