Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@06:48:29 GMT

انتظار جامعه تکواندو از پولادگر

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۲۳۳۸

انتظار جامعه تکواندو از پولادگر

ایران اکونومیست- رئیس پیشین فدراسیون تکواندو اکنون به‌ عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش فعالیت می‌کند و انتظار جامعه تکواندو این است تا مشکلی که سر راه این رشته المپیکی برای معارفه رئیس جدید وجود دارد را با درایت خود و سایر مسوولان وزارتخانه، مرتفع کند.

 چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو رأی به ریاست «هادی ساعی» داد و چند روز بعد، یعنی شنبه ۱۸ دی‌ماه در حالی که اهالی ورزش انتظار داشتند مراسم معارفه وی در محل این فدراسیون برگزار شده و ساعی بتواند کار خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پیروزی ساعی در مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو سید محمد پولادگر با حکم سید حمید سجادی به عنوان معاون ورزش قهرمانی انتخاب و معرفی شد.

اکنون ۶ روز از انتخابات فدراسیون تکواندو می‌گذرد و تاکنون حکم ریاست «هادی ساعی» از سوی «سیدحمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان صادر نشده است.

مشکل همان نیم رأی است و مسئولان برگزار کننده می توانستند انتخابات را به دور دوم ببرند.

طبق دستورالعمل انتخابات فدراسیون‌های ورزشی ساعی باید ۲۹.۵ رأی اخذ می‌کرد، ولی او با ۲۹ رأی از سوی مجمع به عنوان رئیس انتخاب شد، همه تائید کردند و صورتجلسه امضا شد. اکنون وزارت ورزش باید در خصوص تصمیم گیری کند و آن را با اساسنامه تطبیق داده و مشکل را حل کند. بدون شک باطل کردن انتخابات از بین بردن حق ساعی و رأی اعضای مجمع خواهد بود.

در این بین، سیدمحمد پولادگر که بیش از ۲۰ سال سکاندار تکواندو ایران بوده، بیشتر از هر کسی باید شرایط را درک کند. با توجه به فاصله اندک تا المپیک و اهمیت تکواندو برای کاروان اعزامی باید هرچه سریعتر وضعیت این فدراسیون مشخص شود. بی تردید با برگزاری مراسم معارفه رییس فدراسیون آرامش را به این خانواده افتخار آفرین در المپیک ها باز خواهد گشت تا برنامه‌های پیش رو به خصوص سه تورنمنت بین المللی که اسفندماه قرار است به میزبانی کشورمان برگزار شد، با مشکل مواجه نشود.

پولادگر امروز دوشنبه اعلام کرد وزارتخانه هنوز تصمیمی در خصوص مجمع فدراسیون تکواندو نگرفته است که امید می‌رود با درایت او و سایر مدیران وزارتخانه هرچه زودتر مشکل موجود مرتفع شده تا این رشته المپیکی بتواند برنامه‌های خود را پیش ببرد.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی