Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از برنامه‌ریزی این فدراسیون برای ارائه خدمات کامل پزشکی در راه آماده‌سازی کاروان اعزامی ورزش کشورمان به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو خبر داد.

به گزارش ایمنا، «غلامرضا نوروزی» امروز (دوشنبه) در دیدار با «هاشم صیامی» رئیس فدراسیون دوومیدانی، با اشاره به نقش و جایگاه ورزش‌های پایه و پر مدال در ارتقای جایگاه بین‌المللی ورزش کشورمان، اظهار کرد: همواره تلاش کردیم تا با فراهم کردن شرایط مناسب پزشکی-ورزشی، به بهترین شکل در مدال‌آوری ورزش کشور ایفای نقش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا با توجه به اهمیت بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، برنامه‌ریزی لازم برای ارائه خدمات مختلف درمانی، آموزشی، معاینه، ضد دوپینگ و… برای کاروان اعزامی کشورمان به این رویداد به عمل آمده و امیدواریم مجموعه ورزش کشور از جمله فدراسیون دوومیدانی در هانگژو خوش بدرخشند.

در این دیدار هاشم صیامی، رئیس فدراسیون دوومیدانی نیز ابراز امیدواری کرد که تعامل موجود میان این فدراسیون و فدراسیون پزشکی ورزشی بیشتر شود.

قرار است کاروان ایران در ۲۶ رشته ورزشی دوومیدانی، بسکتبال، بوکس، شمشیربازی، والیبال، تیراندازی، قایقرانی، وزنه‌برداری، کشتی، تکواندو، کاراته، کوراش، ووشو، ورزش‌های صعودی، کبدی، اسکیت، تیراندازی باکمان، فوتبال، هندبال، شنا، شیرجه، واترپلو، ژیمناستیک، دوچرخه‌سواری، شطرنج، بازی‌های الکترونیک، سپک تاک را و تنیس روی میز در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، شرکت کند.

منبع: ایرنا کد خبر 547834

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فدارسیون پزشکی ورزشی بازی های آسیایی بازی های آسیایی و المپیک بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی از برگزاری انتخابات این فدراسیون در خرداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصرالله پریچهره در مورد آخرین وضعیت انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه داشت و طبق اساسنامه اواخر خرداد را برای تشکیل مجمع تعیین کرد.

وی افزود: این زمان را به وزارت اعلام کردیم، وزارت‌خانه باید نظر و تایید نهایی را اعلام کند.

پریچهره خاطرنشان کرد: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع ارسال می‌کنیم، به کاندیداها هم اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. در این حال باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی تاکید کرد: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کردند، ملاک همان ثبت نام‌ها است.

منبع: مهر

کد خبر 751346

دیگر خبرها

  • سند آمایش لرستان در چارچوب برنامه توسعه تا مردادماه آماده شود
  • کریمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی شد
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد