Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد پولادگر معاون وزیر ورزش قهرمانی در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا بیان کرد: امروز روز مهمی برای فدراسیون شنا بود. سکان‌دار هدایت این فدراسیون امروز مشخص شد تا با برنامه‌هایش باعث رشد این رشته شود. رسمیت مجمع را با حضور ۵۴ نفر اعلام می‌کنم. فرصت برای حرف زدن کم اما فرصت برای عمل زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پولادگر در ادامه گفت: رشته شنا یکی از رشته های مهم و ویژه در بین رشته های ورزشی است. جزو رشته های پایه است و هر چه این رشته توسعه داشته باشد مهم است. دوستان اساسنامه جدید را مطالعه کردند. مهمترین نکته آن این است که جامعه ورزشی کشور از بلوغ برخوردار است. همه چیز براساس خرد و تصمیم مجمع انتخاب می‌شود. قبلا اینگونه نبود. شماها مسئول هستید برای هر انتخاب. از همه شما می‌خواهم که همراه رئیس فدراسیون باشید و در دوره پیش رو او را کمک کنید.

پولادگر در جمع خبرنگاران نیز گفت: امیدوارم با توجه به قدمتی که آقای رضوانی دارد در این چهار سال پیش رو، تصمیمات درست و منطقی بگیرد و شاهد بالندگی این رشته باشیم.

او در مورد انصراف ۲ نفر از کاندیداها از انتخابات شنا گفت:یک نفر انصراف داد و یک نفر حاضر نشد و انتخابات با حضور یک کاندیدا برگزار شد. اعضای مجمع مختار بودند که رای مثبت یا منفی بدهند و هیچ مشکلی نبود و رضوانی از اعضا رای اعتماد گرفت.

او در پاسخ به این پرسش که انتخابات فدراسیون تکواندو تجدید می شود یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز تصمیمی گرفته نشده است و اطلاعی ندارم.

پولادگر در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا نیز تاکید کرد: من را معذور بدارید چون هنوز اطلاعات جامعی ندارم تا بتوانم برای مردم صحبت کنم.

معاون قهرمانی وزارت ورزش در مورد تعویق انتخابات سه فدراسیون و اینکه گفته می شود چون گزینه وزارت ورزش تایید نشده انتخابات به تعویق افتاده است؟ گفت: اصلا چنین چیزی نیست و به جز رشته تیراندازی تاریخ انتخابات بقیه فدراسیون ها اعلام شد.

او در مورد مطرح شدن شائبه مهندسی انتخابات فدراسیون اسکیت بیان کرد: شائبه ای نیست و ان شاءالله برگزار می شود. این کم لطفی است که این مباحث مطرح می شود. دلیل خاصی را برای تعویق انتخابات نمی دانم که بخواهم اظهار نظر کنم . شرایط برای برگزاری مجمع نبود و برای همین تاریخ جدید را اعلام کردیم.

پولادگر در پاسخ به این پرسش که گفته می شود خطر حذف، تیم ملی فوتبال را هم تهدید می کند و برنامه ای برای جلوگیر ی از این اتفاق دارند؟ گفت: نمی دانم، ان شاءالله این اتفاق نمی افتد و تمام تلاشمان را می کنیم که چنین چیزی رخ ندهد.

او در مورد بلاتکلیفی فدراسیون وزنه برداری نیز تصریح کرد: ان‌شاءالله تصممیات آتی گرفته می شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ