Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بهبهان از تصادف زنجیره ای ۳۴ خودرو سنگین و سواری، به دلیل عدم رعایت سرعت در مه گرفتگی در محور بهبهان به رامهرمز خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضان احدی در گفت‌وگو صبح زاگرس با اظهار نگرانی از این وضعیت پیش آمده و با عرض تسلیت به خانواده‌های عزا دار این حادثه، گفت: گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره ای و برخورد ۳۴ دستگاه سنگین و سورای در محور ۱۵ کیلو متری بهبهان به رامهرمز به اورژانس ۱۱۵ شهرستان بهبهان گزارش داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بهبهان ابراز داشت: در اولین دقایق وضعیت را بررسی و دستورات لازم جهت آماده باش کلیه امکانات و مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین بالگرد فوریت‌های پزشکی داده شد.

احدی در ادامه افزود: در این تصادف که صبح امروز حوالی ساعت ۷:۵۰ دقیقه گزارش شده 40 نفر مجروح و 4 نفر کشته و 2 نفر حال‌شان وخیم گزارش شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان در رابطه با امدادرسانی به مصدومان این سانحه گفت: مصدومان از طریق ۹ دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی بهبهان، به بیمارستان شهید زاده شهرستان بهبهان اعزام، همچنین نیروهای اورژانس کمتر از ۱۰ دقیقه به محل تصادف رسیدند و خدمات امداد و نجات و درمان را انجام دادند.

احدی تاکید کرد: بعد از اقدامات اولیه به کلیه پایگاههای اورژانس شهرستان بهبهان و شهرستان‌های همجوار دستور آماده‌باش داده شد و هماهنگی کامل با بیمارستانهای شهرستان جهت پذیرش سریع و فوری مصدومین بعمل آمد.

احدی در پایان تصریح کرد: اقدام سریع و به‌موقع امداد پزشکی باعث شد تا از شدت جراحات و مصدومیت مجروحین جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • رشد ۹۰ درصدی رصد کامل دارو‌های استراتژیک در سامانه تیتک
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم)
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی