Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس طاهری افزود: این تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد به صورت انفرادی و پشتیبان و از طریق ثبت نام در سایت مشاغل خانگی در بخش‌های مختلف صنایع دستی، خدماتی، صنعتی، فرهنگی و کشاورزی پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: در تسهیلات مشاغل خانگی برای طرح‌هایی که به صورت پشتیبان اقدام کنند، برای اشتغال پنج تا ۲۰ نفر تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات نیز پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری ادامه داد: در طرح مشاغل خانگی برای هر فرد مستقل ۵۰ میلیون تومان و در قالب پشتیبان نیز برای هر اشتغال ۵۰ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

به گفته وی در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی تفکیک جنسیتی وجود ندارد و همه افراد می‌توانند با توجه به مهارت شأن در خانه برای خود شغل ایجاد کنند.

طاهری اضافه کرد: سهم مراغه از این تسهیلات ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است که ۸۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده است.

وی گفت: اعتبار مشاغل خانگی استان در سال جاری با افزایش ۶.۳ برابری نسبت به سال ۱۳۹۹ از هشت میلیارد ریال به ۵۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و در ۱۷ مرداد ماه سال جاری ابلاغ شده است.

کد خبر 5396538

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی مشاغل خانگی تسهیلات بانکی ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها شهید گمنام تشییع و خاک سپاری شهید گمنام خسارات سیلاب آمار کرونا دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی تشییع شهدا ایام فاطمیه گرگان میلیون تومان مشاغل خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره بیتا در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:پنجمین جشنواره بیتا تا فردا شب در حسینیه خیرآباد یزد برپا است.
خانم مردای افزود: این جشنواره شامل ۵۰ غرفه مشاغل خانگی و ۲۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، پایش سلامت، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت می‌باشد.
وی ادامه داد:ایجاد نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار مشاغل خانگی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی