Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@17:01:49 GMT

قفل درب خانه را با آیفون یا اپل واچ باز کنید

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۲۶۳۵

قفل درب خانه را با آیفون یا اپل واچ باز کنید

Schlage قفل هوشمند جدیدی معرفی کرده است که افراد می‌توانند با استفاده از آن در خانه خود را با ساعت هوشمند اپل واچ یا گوشی آیفون باز کنند.

به گزارش مشرق، Schlage قفل هوشمند جدید خود به نام Schlage Encode Plus Smart WiFi Deadbolt را در رویداد CES ۲۰۲۲ رونمایی کرد، کاربران با استفاده از این محصول می‌توانند درها را با لمس گوشی هوشمند یا ساعت اپل واچ باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قفل جدید ذکر شده با استفاده از فناوری Home Key ساخته شده است که شرکت اپل اخیراً در iOS ۱۵ معرفی کرده است.

قفل هوشمند جدید Schlage به منظور باز کردن قفل درها از دستورهای صوتی Open Sesame یا Open Schlage پشتیبانی می‌کند، این محصول یکی از اولین قفل‌هایی است که به قابلیت اتصال کلیدهای خانگی در HomeKit مجهز شده است. فناوری قفل جدید Schlage در حالت ذخیره نیرو نیز کار می‌کند، بنابراین حتی در صورتی که شارژ گوشی یا اپل واچ خیلی کم باشد، باز هم می‌تواند تا چند ساعت دیگر از آن برای باز کردن درها استفاده کرد.

قفل هوشمند Schlage Encode Plus از نظر بسیاری از ویژگی‌ها شبیه قفل Schlage Encode Wi-Fi است، کاربران با استفاده از این محصول می‌توانند بررسی کنند که آیا درهای خانه قفل است یا خیر و قفل را با استفاده از گوشی هوشمند خود باز کنند. محصول جدید ذکر شده از دستیار صوتی گوگل اسیستنت، اپل سیری و آمازون الکسا نیز پشتیبانی می‌کند.

قابلیت باز کردن قفل در خانه فقط از طریق ویژگی Home Key اپل در دسترس است، این ویژگی فقط در دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOSیا اپل واچ وجود دارد، بنابراین کاربران اندروید فعلاً نمی‌توانند از آن استفاده کنند. قفل هوشمند Schlage Encode Plus Smart WiFi Deadbolt با قیمت ۲۹۹.۹۹ دلار از اواخر بهار سال میلادی جاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع:ایمنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت تکنولوژی علم و فناوری اپل اپل واچ گجت قفل هوشمند فناوری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت قفل هوشمند اپل واچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در سطح این منطقه خبر داد و گفت: عملیات نصب این پلاک‌ها تا پایان خرداد به پایان می‌رسد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از خدماتی که شهرداری این کلان‌شهر با همکاری سازمان فاوا و شرکت پست استان برای شهروندان در نظر گرفته است، نصب پلاک‌های آبی هوشمند است.

وی با بیان اینکه در گذشته پلاک‌ها دارای رنگ‌ها، اندازه‌ها و ابعاد مختلفی بوده است، افزود: در حال حاضر با طراحی پلاک‌های جدید، استانداردسازی لازم انجام شده و از نظر زیباشناسی طراحی‌های لازم صورت گرفته است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در الگوی جدید، پلاک منازل با استفاده از نقشه‌های مکان‌مند در اختیار شهرداری و اطلاعات و داده‌های شرکت پست همسان‌سازی و سپس راستی‌آزمایی شده و پلاک‌های آبی رنگ دارای بارکد هوشمند پستی تهیه و طراحی شده است.

زمانی با اشاره به اینکه از طریق این بارکدهای روی پلاک‌های آبی رنگ هوشمند، اطلاعات عمومی ملک قابل بازخوانی است، گفت: این امر می‌تواند به ارائه خدماتی که متناظر به اطلاعات و مشخصات مکان‌مند ملک است کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: این خدمت برای راهنمایی مسیر، مکان‌یابی و ارائه خدمت با کیفیت‌تر نهاد و ارگان‌های خدمت‌رسان به شهروندان کمک می‌کند.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان با اشاره به مزیت‌های پلاک‌های آبی رنگ هوشمند گفت: چنانچه هرگونه تغییر کاربری در ملک اتفاق افتد، اطلاعات توصیفی پلاک به‌صورت خودکار بر اساس اطلاعات موجود در دیتابیس شهرداری به‌روزرسانی می‌شود و نیازی به تعویض و تغییر پلاک نیست.

وی اضافه کرد: در حالت کلی، اصل موضوع مزیت پلاک‌های هوشمند، اطلاعات عمومی ملک است که در پایگاه‌های اطلاعاتی شهرداری اصفهان به‌نوعی در بطن پلاک‌ها نهفته و توسط گوشی‌های هوشمند قابل بازخوانی است و حتی شهروند می‌تواند اطلاعاتی مانند کد نوسازی، نقشه‌های هوایی، عوارض نوسازی، میزان عقب‌نشینی و سرویس‌های سایر ارگان‌های خدمت‌رسان مانند آب، برق، گاز و اورژانس را مشاهده کند.

زمانی با بیان اینکه تعداد کل پلاک‌های این منطقه بالغ بر ۵۰ هزار عدد است، گفت: تاکنون ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در سطح منطقه ۴ نصب شده است و عملیات نصب این پلاک‌ها تا پایان خرداد به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: برای این طرح که در کل شهر اصفهان در حال اجراست، معاونت برنامه‌ریزی، سازمان فاوا و سازمان زیباسازی در معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان دخیل هستند.

کد خبر 749218

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟