Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار کنارک گفت: شرایط در کنارک در حال پایدار شدن است و گروه‌هایی جهادی درحال تعمیر و تمیز کردن خانه‌ها و وسایل مردم هستند. - اخبار استانها -

عبدالغفور هوت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سواحل مکراناظهار داشت: تقریبا همه چهار محله کنارک که شامل محله ایران بندر، محله امام خمینی، محله ابراهیمی و رجایی از آب تخلیه شدند و گروه‌های جهادی و امدادی درحال تمیز کردن محله‌ها، خانه‌های مردم و شستشو وسایل و هم‌چنین تعمیر وسایل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با دستور وزیر نیرو طرح جامع فاضلاب کنارک اجرا می‌شود و هم‌چنین 48 میلیارد تومان هم برای دفع آب‌های سطحی کنارک اختصاص یافته است؛ امیداواریم با تمهیداتی که اندیشده می‌شود دیگربار شاهد این حجم عظیم آبگرفتگی با یک بارش دیگر در شهر نباشیم هرچند مقدار بارش 300 میلی متر طی 3 روز  و 120 میلی متر طی 20 دقیقه هرجای دیگر می‌بارید مشکلات زیادی بهم می‌زد با این حال ما تلاشمان این است که شهر را برای بحران آماده کنیم تا با یک بارش کوچک دچار آبگرفتگی نشود.

محور کنارک ـ جاسک بازگشایی شدنماینده مردم چابهار در مجلس: مدیریت بحران در منطقه بلوچستان مطلوب نیست/ وعده وزیر نیرو برای جمع‌آوری روان‌آب‌های کنارکاستاندار سیستان و بلوچستان: روند تخلیه آب از منازل مردم ادامه دارد/ طرح جامع دفع روان‌آب‌های کنارک اجرا می‌شود

فرماندار کنارک تصریح کرد: بیش‌از 70 درصد خانه‌های کنارک دچار آبگرفتگی شدند و بخش مهمی از آن‌ها باید بازسازی جدی شوند؛ برای همین موضوع با پیگیری مجدانه استاندار سیستان و بلوچستان، خانه‌های سیل زده کنارک مشمول طرح جهش مسکن می‌شوند و بنیاد مسکن به سرعت مستقر و خانه‌ها را بازسازی می‌کند.

هوت با اشاره به شکل کاسه‌ای شهر کنارک و عدم نفوذ پذیری آب در این شهر، گفت: با دستور استاندار سیستان و بلوچستان همه پمپ‌های کفکش آب در انبار ستاد مدیریت بحران کنارک ذخیره شدند تا در صورتی که دوباره کنارک درگیر سیلاب شود از آن‌ها به سرعت استفاده شود و بحران مدیریت شود.

فرماندار کنارک خاطرنشان کرد: بیش‌از دو هزار خانواده کنارکی به صورت مستقیم متاثر از سیل کنارک شدند و این شهر عملا یک شهر بحران زده شد که با تلاش نیروهای امدادی و جهادی خوشبختانه روند عادی زندگی درحال برگشت است.

انتهای پیام/395/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق دریایی منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان مناطق دریایی منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟

با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان در محله پیروزی آپارتمانی با عمر بنای ۹ سال و دارای پارکینگ و یا در محله سبلان، واحدی ۶۲ متری و ۸ سال ساخت و دارای آسانسور و پارکینگ را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

به گزارش اکوایران، بررسی بازار رهن و اجاره در تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون تعداد فایل‌های اجاره در حال افزایش است و به نظر می‌رسد رفته رفته با نزدیک شدن به فصل جابه‌جایی‌ها، موجران به بازار وارد شده‌اند.

بنا به مشاهدات ما، با بودجه‌ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان در پایتخت می‌توان واحدی با متراژ حدودی بین ۳۰ تا ۹۰ مترمربع با سن بنای نوساز تا ۳۰ سال ساخت را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

برخی از واحد‌ها دارای امکاناتی همچون پارکینگ و آسانسور و انباری نیز هستند و برخی دیگر یک یا دو مورد از این ویژگی‌ها را دارند و اغلب یک الی دو اتاق خواب را دارا هستند.

با ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان در محله پیروزی واحدی ۹ سال ساخت و دارای پارکینگ و یا در محله سبلان، واحدی ۶۲ متری و ۸ سال ساخت و دارای آسانسور و پارکینگ را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

در محله سلسبیل، برای رهن کامل واحدی ۸۶ متری و ۱۷ سال ساخت، به همراه پارکینگ و انباری و در محله استادمعین، برای آپارتمانی ۵۶ متری و ۱۳ سال ساخت، ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

آپارتمانی ۹۰ متری و ۴ سال ساخت در محله جوانمرد قصاب واپارتمانی ۵۰ متری و ۴ سال ساخت در طوس، ۵۰۰ میلیون تومان رهن کامل قیمت‌گذاری شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت رهن و اجاره خانه در مناطق مختلف تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی