Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری چهارمین جشنواره ملی «ترنم فتح» در مازندران خبر داد.

سردار عبدالله ملکی پیش از ظهر امروز در جلسه استانی برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی «ترنم فتح» که در فرمانداری نوشهر برگزار شد، به اهمیت برگزاری جشنواره موزیک نیروهای مسلح پرداخت و اظهار داشت: این جشنواره با هدف تقویت گروه‌های موزیک نیروهای مسلح و ایجاد نشاط و شادی در بین مردم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ملکی از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی «ترنم فتح» به میزبانی استان مازندران خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره سه دوره قبل در تهران برگزار شد و مازندران نخستین استانی است که میزبان کشوری جشنواره در ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر است.

وی از حضور مسئولین نظامی کشوری و استانی در این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جشنواره از چهار گروه‌ برتر موزیک نیروهای مسلح در سراسر کشور تقدیر به عمل می‌آید.

سردار ملکی با اشاره به اینکه شهرستان نوشهر و چالوس قدمگاه ۲۱ هزار شهید شمال کشور هستند، بیان کرد: همچنین دانشگاه علوم دریایی نوشهر قدمگاه رهبر معظم انقلاب است و از گروه‌ موزیک قوی برخوردار است که در سه دوره متوالی شاهد درخشش این گروه در  جشنواره بودیم و این امتیازات باعث شد این شهر برای میزبانی انتخاب شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ترنم فتح بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استانی فرهنگی و هنری جشنواره ملی ترنم فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان