Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در مراسم تجلیل از نفرات برتر سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌ کریم ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین، افزود: شاخص‌ترین و جامع‌ترین جایی که همه خیرات در آن ریشه دارد و فرامین خیر از آن صادر می‌شود، قرآن‌کریم است.

وی اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن‌کریم می‌گوید که مومنان در خیرات از یکدیگر سبقت بگیرند و تا می‌توانند پرونده اعمال خود را از حسنات پر کنند تا در آخرت سعادتمند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و امام جمعه شهر قزوین تصریح کرد: انسان‌ها هر چقدر در امور معنوی مانند انفاق، تواضع، اقامه نماز و قرائت قرآن‌ کریم از یکدیگر سبقت بگیرند خیر و برکت در زندگی‌شان نازل می‌شود و آنها سریع‌تر به کمال الهی دست پیدا خواهند کرد.

آیت الله عابدینی با اشاره به مجاهدت‌های شهدا در راه خدا، گفت: همه شهیدان از جمله چمران، حججی، همدانی، بابایی و سلیمانی در میدان جهاد با دشمنان بی‌رحم اسلام شامل آمریکایی‌ها، یهودی‌ها و صهیونیستی‌ها مبارزه کردند و در این میدان که برای مومنان، خیرات است با یکدیگر رقابت کردند تا بتوانند به رضایت الهی دست یابند.

وی اضافه کرد: امروز نیز همه مردم باید به تاسی از فرامین دینی و قرآنی و سیره شهدا در مسابقه خیرات از یکدیگر سبقت بگیرند تا همانند شهیدان عاقبت‌ به‌ خیر شوند.

آیت الله عابدینی با اشاره به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: از جمله ویژگی‌هایی که این شهید بزرگوار را سلیمانی کرد، توجه به فرامین دینی و قرآن‌ کریم، ذکر گفتن و فکر و تدبیر است که همین موضوع، توجه ما را به این ویژگی‌ها برای رسیدن به سعادتمندی دوچندان می‌کند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران امام جمعه قزوین استان قزوین قرآن کریم شهید گمنام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران امام جمعه قزوین استان قزوین بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران امام جمعه قزوین استان قزوین قرآن کریم شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب

تلاوت آقای «عباس هاشمی» حافظ کل قرآن کریم قاری بین‌المللی و نفر اول بیست‌وهفتمین دوره مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و دبیر آموزش و پرورش را در حسینیه امام خمینی(ره) مشاهده می‌کنید.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • (تصاویر) نخستین نمایشگاه قرآن کریم حکومت طالبان
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد | ویدئو