Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، یکی از ارگان های مؤثری که در روزهای پس از سیل برای امداد رسانی به مردم بخش صحرای حضور یافت، هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) است که از سوی این ارگان گروهی به سرپرستی و مدیریت وحید دهقان شیبانی به بخش صحرای باغ اعزام شد.

فعالیت قراره سازندگی خاتم الانبیا در صحرای باغ و جویم لارستان

وحید دهقان شیبانی مدیر هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به سیل اخیر که سبب خسارت در شهرستان لارستان شد قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برای رفع محرومیت و همراهی با مردم وارد میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس جلساتی که  طی چند روز گذشته در مناطق سیل زده لارستان برقرار شد وظایف و مسؤولیت ها میان ارگان های مختلف تقسیم گردید و براساس مصوبات مسؤولیت امداد رسانی به بخش سیل زده صحرای باغ و همچنین بخش جویم بر عهده هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا قرار گرفت.

مدیر هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه خاتم الانبیا اظهار داشت: از سه روز گذشته با اعزام دستگاه های سبک و سنگین راهسازی برای بازگشایی و تسطیح معابر به منطقه صحرای باغ لارستان و بخش جویم اعزام شده اند و همچنان به فعالیت مشغول هستند و قرار است تجهیزات بیشتری ارسال گردد تا این خسارت ها سریعتر جبران شود.

محرومیت زدایی با توزیع بسته های معیشتی

دهقان شیبانی بیان داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با هدف رفع محرومیت از مردم سیل زده مشغول به فعالیت خواهد بود که همچنین در نظر داریم طی روزهای آینده با همکاری ها و تهیه گزارش از وضعیت خسارت دیدگان، اقدامی برای  تهیه بسته های معیشتی و توزیع در میان مردم داشته باشیم و تا جایی که در حد توان باشد آسیبی که به وسایل مردم وارد شده است را نیز جبران کنیم.

حضور داوطلبانه نیک اندیشان و خودرو داران صحرای باغ در رفع مشکلات سیل

 
 بخشدار صحرای باغ گفت: با توجه به حجم بالای خسارات سیل اخیر و تخریب گسترده زیرساخت ها از جمله راه ارتباطی و تاسیسات آبرسانی که به روال معمول ترمیم آنها هفته ها ممکن بود به طول بیانجامد و این امر موجب مشکلات فراوان برای مردم بخش صحرای باغ می شد، بر اساس دعوت بخشداری و شورای اسلامی و شهرداری عمادشهر دو دستگاه بیل مکانیکی، چهار دستگاه کامیون و چهار دستگاه لودر بخش خصوصی آمادگی خود را اعلام و با همکاری و نظارت اداره کل راه و شهرسازی لارستان و آبفای عمادشهر در جهت ترمیم و بهسازی مسیر های ارتباطی و تاسیسات آبرسانی اقدام نمودند.

کمک رسانی داوطلبانه نیک اندیشان در توزیع بسته های معیشتی در صحرای باغ

احمد علمدار افزود: عبدالرحیم پوراحمدی از نیک اندیشان روستای زروان بخش صحرای باغ میزان یک میلیارد ریال ارزاق مواد غذایی به منظور کمک به آسیب دیدگان سیل بخش بیرم و میزان هفتصد میلیون ریال ارزاق مواد غذایی جهت کمک به آسیب دیدگان سیل بخش صحرای باغ تامین نمودند. 

بخشدار صحرای باغ در پایان خاطر نشان ساخت: مردم نجیب بخش صحرای باغ همواره یاری گر نظام و انقلاب بوده اند و همین موضوع وظیفه ما را نسبت به خدمت رسانی و جبران خسارات وارده به این مردم عزیز سنیگین تر می کند.

اننتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء جویم عمادشهر صحرای باغ نیک اندیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است