Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز دوم از هفته سوم رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسکی آلپاین (انتخابی المپیک زمستانی 2022) به میزبانی پیست بین‌المللی اسکی دربندسر با قهرمانی حسین ساوه شمشکی در بخش مردان و عاطفه احمدی در بخش بانوان همراه بود.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، در ادامه رقابت های انتخابی المپیک زمستانی، هفته سوم مسابقات بین المللی اسکی آلپاین از روز یکشنبه 19 دی به میزبانی پیست بین المللی اسکی دربندسر آغاز شد و تا چهارشنبه 22 دی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان دومین روز مسابقات در رشته مارپیچ کوچک در بخش بانوان عاطفه احمدی (از باشگاه راه برفی با حمایت صنایع خودروسازی ایلیا) قهرمان شد. فروغ عباسی و مرجان کلهر از شرکت تله کابین دربندسر نیز به ترتیب به عناوین دوم و سوم رسیدند.

در بخش مردان نیز حسین ساوه شمشکی به مقام قهرمانی رسید، محمد کیادربندسری از شرکت تله کابین دربندسر به عنوان دوم دست پیدا کرد و سیدمرتضی جعفری از باشگاه صنایع خودرو سازی ایلیا در جایگاه سوم قرار گرفت.  این رقابت ها که تا روز چهارشنبه 22 دی ادامه دارد تحت نظر فدراسیون جهانی اسکی و فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی توسط شرکت تله کابین دربندسر و هیات اسکی استان تهران در دو بخش بانوان و آقایان در حال پیگیری است.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی اسکی رقابت المپیک مرجان مردان خودرو استان تهران اسکی آلپاین بین المللی اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل

عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل

دیگر خبرها

  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • ترانه احمدی با رکوردشکنی،قهرمان اسکیت فری استایل کشور شد
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فیدان: ترکیه به پرونده نسل‌کشی اسرائیل در غزه خواهد پیوست
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • کشتی‌گیر کرمانشاهی نائب‌قهرمان جام تختی شد
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود