Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@04:44:10 GMT

شده یقه خودت رو بگیری!

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۲۸۲۲

‍‍‍‍‍‍

خبرنگار خبرگزاری برنا بین مردم رفت تا در ارتباط با توصیه کردن و پند شنیدن با مردم گفتگو کند.

گزارش خبرگزاری برنا گزارش مردمی لینک کوتاه : کپی شد با دوستان خود به اشتراک بگذارید: پربازدیدها نفیسه روشن: در مراسمی حضور داشتیم و یک خانم که حجاب کامل تری داشتند مدام به سمت ما می آمدند و تذکر می دادند که روسری یتان را جلوتر بکشید ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۸:۱۶ فیلم دوربین مداربسته بیمارستانی که حاج قاسم پشت درب اتاق عمل چشم انتظار عمل جراحی نوه دوست شهیدش بود و رهبر انقلاب در دیدار اخیر آن را روایت کرد ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۸:۴۸ اگر می‌توانستم و می‌فهمیدم چه کسی دستور عملیات شهادت حاج قاسم را داده قطعا خودش، ماشین و خانواده‌اش را منفجر می‌کردم ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۵:۱۳ انتقام‌جویی مجری مشهور! به دختر حاج قاسم حسودی می‌کنم ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۷:۵۵ گفت‌وگوی کامل نفیسه روشن با خبرگزاری برنا/ حاج قاسم سیلمانی یک دیپلمات کامل بود ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۱:۴۴ تیزر گفت‌وگو با هنرمند سینما و تلویزیون/ اسطوره ایران به روایت نفیسه روشن ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۱۹:۱۲ دست ترامپ باید قطع شود! ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۶:۳۹ در پیاده روی اربعین، عکس حاج قاسم سلیمانی بالای همه دسته‌ها و هیأت‌ها بود و این برای من هم قوت قلب بود و هم باعث افتخار ۱۴۰۰/۱۰/۱۵ ۱۵:۰۳ ژیلا صادقی:پلیس آمریکا گفت اینجا قدم نزن؛با اسلحه می زنند! ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۴:۳۹ خاطره جالب ژیلا صادقی مجری تلویزیون از دیدار با شهید حاج قاسم سلیمانی ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ ۱۳:۰۲ اخبار مرتبط اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا ۲۰ دی ۱۴۰۰ تختی از زبان قهرمانان جهان و المپیک ۲۰ دی ۱۴۰۰ نفیسه روشن: در مراسمی حضور داشتیم و یک خانم که حجاب کامل تری داشتند مدام به سمت ما می آمدند و تذکر… ۲۰ دی ۱۴۰۰ اگر می‌توانستم و می‌فهمیدم چه کسی دستور عملیات شهادت حاج قاسم را داده قطعا خودش، ماشین و… ۲۰ دی ۱۴۰۰ سرویس ها ورزشی  اقتصادی  سیاسی جوان و جامعه فرهنگ و هنر فیلم عکس  استان ها  تماس با ما  درباره ما ارتباط با ما

88492747

88830950

info@bornanews.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir

تهران - خیابان شهید مطهری - خیابان فجر - خیابان نظری - انتهای خیابان دلفان - نبش اتوبان مدرس - پلاک 50

ارتباط با مسولان خبرگزاری نام: Email: نظر: ارسال نظر

تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گزارش خبرگزاری برنا گزارش مردمی خبرگزاری برنا نفیسه روشن ۱۴۰۰ ۱۰ ۱۵ ۱۴۰۰ ۱۰ ۱۴ ۲۰ دی ۱۴۰۰ حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) معلمان دل‌های روشن

(تصاویر) معلمان دل‌های روشن

دیگر خبرها

  • ۱۴۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • شهردار تهران: ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  •  افزایش حدود ۱۴۰۰ تایی اتوبوس‌های پایتخت در ۳۲ ماه اخیر/ ۲۵ میلیون یورو به نفع ایران عمل کردیم
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • افزایش ۱۴۰۰ اتوبوس به پایتخت در ۳۲ ماه اخیر
  • (تصاویر) معلمان دل‌های روشن
  • کتابی پر ازجاهای خالی!
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • تصاویر سد شاه قاسم یاسوج