Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از آغاز مرحله مقدماتی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: منتخبین مرحله مقدماتی در مرحله نهایی که در اسفند ماه و در ایام مبعث پیامبر اکرم (ص) برگزار خواهد شد به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایسنا ، مهدی قره‌شیخلو رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره برگزاری مرحله مقدماتی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اظهار کرد: مرحله مقدماتی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در مجتمع بصیرت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران واقع در حکیمیه آغاز شده و تا ۲۵ دی ماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه مرحله مقدماتی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم غیرحضوری است، تصریح کرد: در این مرحله حدود ۲۰۰ متسابق از ۶۹ کشور در دو بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند؛ مسابقات بخش خواهران در دو روز و مسابقات بخش برادران در چهار روز برگزار می‌شود.
 
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه در سه گروه دانش‌آموزی، نابینایان و مسابقات اوقاف متسابق داریم، افزود: فایل برنامه‌های متسابقین در ماه گذشته ضبط شده و فایل‌ها برای داوران پخش می‌شود و داوران ایرانی به‌صورت زنده و حاضر در جلسه قضاوت می‌کنند و داوران خارجی نیز به‌صورت آنلاین به قضاوت می‌پردازند.
 
قره‌شیخلو با تاکید بر اینکه منتخبین مرحله مقدماتی سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مرحله نهایی که در اسفند ماه و در ایام مبعث پیامبر اکرم (ص) برگزار خواهد شد به رقابت می‌پردازند، خاطرنشان کرد: استعلام رسمی از ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری حضوری مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی قرآن کریم انجام شده و منتظر جواب هستیم؛ اگر اجازه داده شود، مسابقات را به‌صورت حضوری برگزار می‌کنیم و اگر به هر دلیلی امکان برگزاری حضوری میسر نبود، مرحله نهایی مثل مرحله مقدماتی به‌صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه مرحله نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان