Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار توئیتی از پیگیری موضوع فروش کارت بدون انجام واکسیناسیون توسط نهاد‌های امنیتی خبر داد.

خبرگزاری میزان - محمد هاشمی سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه با انتشار توئیتی از پیگیری موضوع فروش کارت بدون انجام واکسیناسیون توسط نهاد‌های امنیتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این توئیت تصریح کرده است: موضوع فروش کارت بدون انجام واکسیناسیون از مدت‌ها قبل در دستور کار وزارت بهداشت بوده و از طریق نهاد‌های امنیتی در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: آیا اومیکرون یک واکسن طبیعی است؟

هاشمی ادامه داد: ضمن تاکید بر تعداد بسیار اندک کارت‌های صادر شده، به محض نهایی شدن بررسی‌ها، نتیجه برخورد با متخلفان اطلاع رسانی می‌شود.

لازم به ذکر است که مدیرکل دفتر بازرسی ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفته جاری در نشست خبری گفت: فقط برای ۲۳ نفر کارت واکسن تقلبی بدون انجام واکسیناسیون صادر شده که آن‌ها را شناسایی کردیم و این عدد در مقابل ۱۲۰ میلیون واکسیناسیون بسیار ناچیز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت بهداشت واکسن کرونا کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت بهداشت واکسن کرونا کرونا بدون انجام واکسیناسیون نهاد های امنیتی وزارت بهداشت فروش کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان

سازمان «افغانستان بدون پولیو» در افغانستان اعلام کرد از امروز 10 اردیبهشت در تمام ولایت‌ها، واکسیناسیون فلج اطفال آغاز شده است، همچنین هم‌زمان برای تقویت ایمنی کودکان در برابر بیماری به آنان ‌ویتامین E نیز داده می‌شود.

پیش‌تر وزارت بهداشت طالبان تأکید کرده بود: از آغاز سال 2024 تاکنون هیچ مورد مثبت ابتلا به فلج اطفال در افغانستان مشاهده نشده است.

گفتنی است افغانستان و پاکستان دو کشوری هستند که بیماری فلج اطفال هنوز کودکان آنها را تهدید می‌کند، این بیماری ویروسی درمان ندارد، دستگاه گوارش و در بعضی مواقع دستگاه عصبی مرکزی را درگیر می‌کند و فقط با واکسیناسیون قابل پیشگیری است.

رسانه‌های افغانستان نیز پیش‌تر به نقل از گزارش سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده بودند دلیل اصلی گسترش این ویروس رفت‌ و آمدهای نامنظم مردم و بیماران از پاکستان به افغانستان در گسترش این ویروس تاثیرگذار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • کارت سوخت این خودروها باطل می‌شود
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور