Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها- لیلا امیدی: با تصمیم هئیت دولت، زیلایی در اواخر سال ۹۸ به بخش ارتقا یافت اما در این بخش، کودکان هنوز هم محرومیت را بخش می‌کنند و در انتظارند تا گره‌ی از مشکلاتشان برداشته شود.

امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئولان استانی سفری به منطقه زیلایی داشتند.

زیلایی با ۱۴ هزار نفر جمعیت، نزدیک به ۵۸ روستا و آبادی بزرگ و کوچک دارد و با وجود تلاش‌ها، هنوز نگاه مردمان این سرزمین منتظر است تا مسئولین اسب همت زین کنند و گرد و غبار محرومیت را فرو نشانند تا امید و روشنی در این بخش جوانه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در سفر به زیلایی پای درد دل مردمان روستای پوله نشست و خواسته‌های این مردم را شنید.

علی احمد زاه با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع و اولویت نخست در این منطقه توسعه و تقویت راه‌ها است، گفت: این منطقه باید از بن بست ارتباطی رها شود.

وی بیان داشت: بیشترین اعتبارات راه روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با ۱۱۰ میلیارد تومان مربوط به مارگون است که در تاریخ این شهرستان کم‌نظیر است.

استاندار با بیان اینکه کل اعتبارات مارگون در سال‌های گذشته به هفت میلیارد نمی‌رسید، گفت: در سال جاری این شهرستان تنها در حوزه راه ۱۱۰ میلیارد اعتبار دارد.

وی بیان داشت: رهایی از بن بست ارتباطی در این بخش، سرعت خدمات رسانی به این بخش را بهبود می بخشد.

احمد زاده تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های اشتغال زایی زودبازده و خروجی محور، توسعه در بخش‌های مختلف زیلایی محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مردمان زیلایی، چشم به راه مسئولانی هستند که سنگینی بار زندگی سخت را در این سرزمین کم کنند و دستان ترک خورده آنها را مرهمی باشند، منتظرند تا نگرانی از نبود پزشک تن مادر بارداری را نلرزاند و زنان گاه مشقت مسافتی بسیار را برای آوردن آب به خانه متحمل نشوند و بارش برف تاریکی را در شبهای زمستان به آنها تحمیل نکند و یا از کمبود سوخت در شبهای سرد روستاهایی همچون پوله به بلوط‌ها متوسل نشوند.

کد خبر 5396563

منبع: مهر

کلیدواژه: رفع محرومیت کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها شهید گمنام تشییع و خاک سپاری شهید گمنام خسارات سیلاب آمار کرونا تشییع شهدا ایام فاطمیه دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • فیلم| محرومیت ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور!
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه