Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از منابع رسمی پاکستان، سرلشکر «طلال عبدالله العتیبی» مشاور نظامی محمدبن سلمان ولیعهد سعودی روز دوشنبه در شهر راولپندی با ژنرال «قمر جاوید باجوا» دیدار کرد.

روابط عمومی ارتش پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مشاور نظامی ولیعهد و وزیردفاع عربستان طی دیدار با ژنرال باجوا در مقر فرماندهی ارتش پاکستان درخصوص انتقال کمک‌های بشردوستانه به افغانستان و مشارکت جهت جلوگیری از بروز فاجعه انسانی در این کشور تبادل نظر انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: مقام ارشد سعودی و فرمانده ارتش پاکستان بر تقویت مناسبات دوجانبه در حوزه‌های دفاعی و نظامی تاکید و درخصوص آخرین تحولات مرتبط با امنیت منطقه‌ای و وضعیت افغانستان به رایزنی پرداختند.

فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار بر ضرورت ابداع سریع یک سازوکار نهادی برای انتقال کمک‌های انسان دوستانه به افغانستان تاکید کرد.

مردادماه امسال نیز وزیر امور خارجه و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سعودی طی سفرهای جداگانه خود به پاکستان با نخست وزیر، وزیر امور خارجه و فرمانده ارتش این دیدار کردند.

برچسب‌ها عربستان سعودی ارتش پاکستان قمر جاوید باجوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عربستان سعودی ارتش پاکستان قمر جاوید باجوا عربستان سعودی ارتش پاکستان قمر جاوید باجوا ارتش پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان