Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@15:06:27 GMT

«شب وصال»

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۳۷۰۰

«شب وصال»

نماهنگ «شب وصال» به یادبود سردار سرافراز جبهه مقاومت؛ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت گروه فرهنگی رسانه ای ایلاف با همکاری مرکز تولیدات چندرسانه ای صبح توس منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ نماهنگ «شب وصال» به یادبود سردار سرافراز جبهه مقاومت؛ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به همت گروه فرهنگی رسانه ای ایلاف با همکاری مرکز تولیدات چندرسانه ای صبح توس منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. 33 دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، محمد سیاری گفت: ایده ساخت دیتالاگر درون چاهی قابل حمل در گروه آب زیرزمینی مدیریت مطالعات پایه منابع آب برای اولین بار مطرح و پس از همفکری و نهایی شدن طرح آن با همکاری شرکت دانش بنیان کنترل توان نوین پویا به مرحله ساخت رسید.

کارشناس مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با بیان اینکه این دستگاه با موفقیت آزمایش شد، افزود: این دستگاه به منظور ثبت خودکار داده‌های سطح آب در آزمایشات پمپاژ طراحی شده و دارای فن آوری با دقت بالا همراه با پلان زمانبندی رکوردگیری پویا با ۵ مرحله بازه زمانی قابل تنظیم است.

وی خاطر نشان کرد: خروجی آمار برداشته شده توسط این دستگاه به صورت لحظه‌ای بر روی دستگاه تلفن هوشمند قابل مشاهده است و قابلیت دریافت فایل خروجی داده‌ها به صورت اکسل با مشخصات کامل نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

سیاری افزود: استفاده از این دستگاه و فناوری آن گامی بزرگ در جهت انجام هر چه سریعتر و دقیق‌تر آزمایشات پمپاژ و نظارت بر عملیات آن بوده و به صورت چشمگیر سبب افزایش دقت و سرعت ثبت داده‌های آزمایشات پمپاژ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری دانشگاه‌ها و پلیس آمریکا در شناسایی حامیان فلسطین
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • بریتانیا بر لبه پرتگاه اقتصادی
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون‌چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • ساخت دستگاه ديتالاگر درون چاهی قابل حمل با همکاری دانش‌بنیان‌ها
  • عرضه این شمش طلا در مرکز مبادله | سه گروه امکان عرضه شمش طلا دارند
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند