Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فضل الله همتیان ظهر دوشنبه و همزمان با دوشنبه‌های خدمت در دیدار با حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین که با حضور فرمانده بسیج که در اداره تعزیرات حکومتی برگزار شد اظهار داشت: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا به صورت مستقل زیر نظر اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در حال انجام وظیفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات و داشتن حداقل نیرو برای رسیدگی به پرونده‌ها عنوان کرد: متأسفانه با حجم بالای پرونده‌های قاچاق، صنفی، غیر صنفی و بهداشتی مواجه هستیم که در این رابطه با کمبود نیرو کارها به کندی انجام می‌شود در صورتی که زمانی ۳ شعبه فعال رسیدگی در این اداره وجود داشت ولی اکنون ۲ شعبه برای سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا فعالیت می‌کنند.

همتیان افزود: نداشتن انبار اموال تملیکی در منطقه برای دپو و نگهداری کالاهای قاچاق از دیگر مشکلات ما است که بعضاً در این رابطه دچار ضرر و زیان شده ایم.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا بهره گیری از نیروهای بسیجی با کمک اداره صمت و جهاد کشاورزی را برای کمک به سازمان تعزیرات حکومتی را اقدامات جدید این اداره دانست و تصریح کرد: مردم عزیز مشکلات خود را در خصوص موارد صنفی و غیر صنفی، بهداشتی و خدمات را با سامانه ۱۳۵ می‌توانند در میان بگذارند.

وی در خصوص پرونده‌های ورودی سال جاری و آمار آن نیز اظهار داشت: حجم ورودی پرونده‌های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت (دارو و درمان) از ابتدای سال در سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا مجموعاً ۲ هزار و ۲۲۵ مورد بوده است که ۲۳۰ مورد آن در حال رسیدگی و مابقی مختومه شده است.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین نیز در این بازدید با تقدیر از خدمات صورت گرفته گفت: لازم است، اداره تعزیرات با افکار عمومی بیشتر ارتباط و اطلاع رسانی به موقع داشته باشد و حتی می‌توان از پتانسیل نماز جمعه برای ارائه گزارشات فصلی در خصوص عملکردها و مشکلات حقوقی مردم را مطلع کرد.

وی افزود: برخی اطلاع رسانی‌ها از وقوع جرم جلوگیری می‌کند و برخورد سریع نشان دهنده عزم متولیان امر برای جلوگیری از تشدید جرم است

محمودی با انتقاد از برخی ناهماهنگی‌ها بین ادارات بیان داشت: توجیه بین دستگاه‌ها برای ارائه خدمات لازم است و بعضاً مردم از این ناهماهنگی‌ها ضربه خورده اند، حقوق عامه مردم در دست شما است و کار حساس و سنگینی است و جرایم جدید برای مردم اطلاع رسانی و تبیین گردد تا مردم گرفتار نشوند.

کد خبر 5396640

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی ورامین سید محسن محمودی ویروس کرونا بوشهر قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها شهید گمنام خسارات سیلاب تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آمار کرونا تشییع شهدا دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی ایام فاطمیه گرگان تعزیرات حکومتی اداره تعزیرات قرچک و پیشوا پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه برای گرانفروشی خودرو

نمایندگی فروش خودرو در تعزیرات حکومتی شیراز به دلیل گرانفروشی یک دستگاه خودرو جریمه شد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا سالاری گفت: پرونده یک نمایندگی فروش خودرو پیرامون گرانفروشی یک دستگاه خودرو با ارزش تخلف یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شیراز رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز و متهم را به پرداخت ۱۹ میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

سالاری گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل اضافه دریافتی و همچنین هزینه کارشناسی در حق شاکی محکوم کرد.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند