Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم : حمیدرضا صادقی با تأکید برضرورت ارتقاء بهداشت روانی کارکنان سازمان منطقه آزاد قشم و ارتباط مستقیم آن با کارآیی و بهره وری آنها گفت: در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با تاثیرات و پیامدهای روانی و جسمانی استرس آشنا شدند و ضمن شناخت عوامل استرس زا و چگونگی تاثیر آن بر عملکرد فردی و سازمانی با نحوه برنامه ریزی جهت به حداقل رساندن استرس ها و راههای مقابله با آن آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فرسودگی شغلی را از پیامدهای فقدان بهداشت روانی در نزد کارکنان سازمان ها دانست و افزود: امید می رود که برگزاری دوره هایی از این دست و افزایش مهارت ها و ظرفیت های پرسنل از یک طرف و مساعد شدن فضای کاری و شغلی از طرف دیگر، مانع فرسودگی شغلی در نزد این پرسنل شود.

مدیرمنابع انسانی سازمان منطقه آزاد قشم بر نقش افزایش مهارت پرسنل در کاهش و حذف عوامل استرس زا تاکید کرد و یادآور شد: بدیهی است ارتقای توانمندی این پرسنل نیز در مواجهه و کنترل شرایط کاری دشوار، تاثیر بسزایی در مدیریت پدیده استرس خواهد داشت.

صادقی با اشاره به اینکه برگزاری مستمر این گونه دوره های آموزشی در سازمان منطقه آزاد قشم می تواند مدیریت های این سازمان را برای انجام بهینه ماموریت ها و نیل به اهداف سازمانی یاری برساند، تصریح کرد: نیروی انسانی در هر واحد سازمانی حرف اول را برای موفقیت مدیریت آن واحد می زند و پر واضح است که نیروهای آموزش دیده، بهتر می توانند مدیریت ها را برای نیل به این هدف کمک کنند.      

گفتنی است مدرس دوره‌ آموزشی یک روزه « مدیریت استرس » که با حضور کارکنانی از معاونت ها، مدیریت ها، مدیریت های مستقل و شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد قشم در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد، فخرالسادات رضوی بود.

48

کد خبر 1591211

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد وزارت بهداشت سازمان منطقه آزاد قشم مدیریت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با سراسر کشور در پنج حیطه مدیریت نظام سلامت، هنر و سلامت، علوم پایه، استدلال بالینی و آموزش پزشکی توسط مهدی دهقانی زاهدانی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کارکنان پژوهشی و پزشکی دانشگاه ْآزاد اسلامی یزد در دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب یزد برگزار شد.

این المپیاد همراه با آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری آزمون، نظیر اطلاع‌رسانی به دانشجویان، اعلام محل برگزاری آزمون، حفظ رعایت حراست از سؤالات و تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای برگزار شد. رؤسای استان‌ها پس از آماده‌سازی فایل تجمیع موظفند تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون یعنی در تاریخ ۱۲ اردیبهشت‌ماه نتایج را برای سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال کنند و ۱۸ اردیبهشت‌ماه اسامی دانشجویان راه‌یافته به مرحله بعد در سامانه وزارت بهداشت ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد