Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین رئیس پلیس استان زنجان از کشف ۲۰ هزار لیتر روغن احتکار شده در زنجان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان،به نقل از پایگاه خبری پلیس، ایرج خانی پور جانشین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار روغن موتور در یک انبار کرده، بررسی و تحقیقات در این خصوص در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی، در بازرسی از این محل 20 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده را کشف کردند.

جانشین رئیس پلیس استان زنجان یادآور شد: برابر اعلام کارشناسان ارزش روغن موتورهای کشف شده بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده و همچنین پرونده تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

آغاز جمع‌آوری معتادان متجاهر در پایتخت با همکاری شهرداری تهران، بهزیستی و پلیسپلیس امنیت اقتصادی نظارت در بازار زنجان را آغاز کردوزیر اقتصاد و رئیس پلیس تهران هم به کمپین "سانسور حاج قاسم را متوقف کنید" پیوستند

وی در پایان از مردم درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه احتکار کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی، مراتب را به پلیس 110 اعلام کنند.

 انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور از توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین‌ امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، احمد واحدیان ابوترابی در این باره گفت: در نخستین‌ ماه سال ۱۴۰۳، ۱۲۰ میلیون و ۷۸ هزار و ۷۶۷ لیتر سوخت هوایی به ۱۷ هزار و ۲۵۱ پرواز در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور توزیع شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹.۴ درصد افزایش داشته است.

وی سفرهای نوروزی و بالا رفتن حجم مسافرت‌های هوایی در کشور را از جمله دلایل اصلی افزایش مصرف سوخت دانست و افزود: حجم مصرف سوخت هوایی در فروردین‌ امسال نسبت به اسفند سال ۱۴۰۲، ۸.۹ درصد رشد داشته است.

رئیس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور تأکید کرد: در این ماه عملیات سوخت‌رسانی به‌صورت روزانه به ۵۸۰ فروند هواپیما در ۵۷ مرکز سوخت‌گیری کشور انجام شده است.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان