Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@22:05:43 GMT

۳ شغل پولساز در سال ۲۰۲۲

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۴۱۱۲

۳ شغل پولساز در سال ۲۰۲۲

همه افراد این روزها دنبال درآمد بالا و بیش از حد هستند . اما فقط افراد اندکی شغل ها و مهارت های پولساز را میشناسند و درآمدزایی می کنند . در این مطلب قصد داریم به شما شغل های پردرآمد را معرفی کنیم. به نقل از سایت آموزشی استاد دیجیتال ۳ شغلی که در سال ۲۰۲۲ جزو پردرآمد ترین شغل ها هستند معرفی شد. در دو دهه اخیر اینترنت و فضای آنلاین مکان مناسبی برای درآمدزایی و افزایش فروش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما برای داشتن درآمد و پولسازی شما ۲ راه حل پیش رو دارید.

چگونه پولدار شوم ؟ سرمایه گذاری پر خطر و ریسک در بورس و بانک ها داشتن و آموزش مهارت های پولساز

همانطور که می دانید سرمایه گذاری در بورس ، دلار و ... پرخطر و ریسک بالایی دارند. اما شما بهترین سرمایه گذاری که می توانید انجام دهید روی خودتان است . این نوع سرمایه گذاری هم فقط با آموزش دیدن و مهارت کسب کردن امکان پذیر می باشد. زمانی که شما مهارتی نداشته باشید بدون شک درآمد بالایی هم نخواهید داشت. پس لازمه پولدار شدن آموزش دیدن است.

۳ شغل پردرآمد سال ۲۰۲۲ کدامند؟ اینستاگرام

اینستاگرام فضای پرطرفداری میباشد که افراد با سنین مختلف در آن فعالیت می کنند. از طرفی افرادی که صاحب کسب و کار هستند نیاز به دانش اینستاگرام دارند تا بوانند بصورت حرفه ای در آن درامدزایی کنند. قبل از شروع فعالیت در اینستاگرام باید آموزش اینستاگرام استاد دیجیتال را ببینید تا بتوانید در این حوزه شروع به فعالیت کنید. بعد از یادگیری اینستاگرام شما میتوانید شغل های زیر را برای شروع فعالیت خود انتخاب کنید :

آموزش دادن بلاگری و ولاگری ادمین اینستاگرام مشاوره اینستاگرام طراحی سایت

یکی دیگر از شغل های پولساز طراحی سایت میباشد. طراحان سایت درآمد بالایی از پروژه های خود دریافت میکنند. هزینه هر پروژه طراحی سایت از ۳ میلیون تومان تا بالای ۱۰ میلیون تومان میباشد. و اگر فردی که دوره طراحی سایت را دیده باشد میتواند ماهانه با دریافت فقط ۳ پروژه به ارزش ۵ میلیلون تومان ، در آن ماه ۱۵ میلیون درآمد داشته باشد. دوره طراحی سایت با وردپرس یک مهارت بدون کد نویسی میباشد که هر فردی با هر شرایط سنی میتواند آن را به سادگی یاد بگیرد. این مهارت بازارکار خوبی دارد و از دو روش میتوان از آن کسب درآمد کرد :

طراحی سایت برای خودتان طراحی سایت برای دیگر شرکت ها و ارگان ها بهینه سازی برای موتور های جستجو

سئو یا همان بهینه سازی برای موتور های جستجو چندین سال است که لقب پولساز ترین شغل را در دیجیتال مارکتینگ از آن خود کرده است. در واقع سئو مجموعه کارهایی میباشد که درون وبسایت انجام میشود تا یک کلمه کلیدی به لینک اول در گوگل برسد. سایت های بزرگی اعم از دیجی کالا ، استاد دیجیتال ، زومیت و... روی وبسایت خود سئو انجام میدهند و از این روش درآمدبالایی هم دارند. با یک مثال ساده قدرت سئو را به شما میگویم :

تصور کنید کلمه خرید لباس ماهانه بیش از ۲۰ هزاربار در گوگل سرچ میشود. و اگر سایت شما لینک اول گوگل باشد و در سایت خود یک محصول به ارزش ۳۰۰ هزار تومان داشته باشید ، حتی اگر ۱۵ هزار کاربر وارد سایت شما شوند و از این ۱۵ هزار نفر فقط ۱۰۰ نفر محصول شما را بخرند در واقع شما در آن ماه ۳۰ میلیون تومان درآمد خواهید داشت. شاید این مبلغ ها برایتان عجیب و زیاد باشد اما شما تنها زمانی به این درآمد خواهید رسید که با استفاده از دوره سئو این مهارت را یاد بگیرید. سئوکاران در زمینه های مختلف میتوانند درآمدزایی کنند :

سئو وبسایت خودتان سئو برای سایت های دیگران مشاور سئو کارشناس و تحلیلگر سئو کلام آخر

مطمئن باشید با یادگیری مهارت هایی که در مطلب بالا گفته شده شما در کمتر از ۳ ماه به درآمد بالایی میرسید. برای یادگیری این مهارت ها به سایت آموزشی استاد دیجیتال سر بزنید.

کد خبر 1591201

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استاد دیجیتال سرمایه گذاری طراحی سایت مهارت ها شغل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس

اینستاگرام چند قابلیت تعاملی جدید برای استوری معرفی کرده است که روش‌های اشتراک‌گذاری موسیقی، عکس و ویدیو را متحول می‌کنند.

جذاب‌ترین قابلیت جدید، Reveal نام دارد. با استفاده از این قابلیت، محتوای استوری تار می‌شود و حالتی رازآلود پیدا می‌کند و مخاطبان تنها با ارسال پیام خصوصی (DM) به شخصی که استوری را منتشر کرده است می‌توانند آن را ببینند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، می‌گوید: «پیام‌های خصوصی بخش مهمی از این پلتفرم هستند و استوری و همین پیام‌ها عامل اصلی رشد اینستاگرام بوده‌اند. قابلیت Reveal گام بعدی در این مسیر است و بدون شک سازندگان محتوا از آن به‌عنوان ابزاری برای افزایش تعامل با استوری‌هایشان استفاده خواهند کرد.»

قابلیت دیگر، Frames نام دارد که یک افکت پولاروید روی تصاویر اعمال می‌کند. بدین ترتیب وقتی کاربران گوشی خود را تکان می‌دهند، عکس ظاهر می‌شود.

اینستاگرام قابلیت قالب‌بندی مبتنی‌بر موسیقی اضافه کرده که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از الگو‌ها و تیتر‌هایی نظیر «آهنگ مورد علاقه از آلبوم X» یا «اگر تا آخر عمر فقط می‌توانستی یک آهنگ گوش کنی، چه آهنگی انتخاب می‌کردی؟»، آهنگ‌ها را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارند. این قابلیت بر پایه‌ی قالب‌های استوری مبتنی‌بر عکس ساخته شده است.

منبع: زومیت

tags # اینستاگرام سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جذاب‌ترین موستانگ‌های شلبی تاریخ، از 1967 تا 2022 (+عکس)
  • جود بلینگام در آغوش مادرش قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را جشن گرفت / عکس
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • رکوردشکنی ایمنی هوایی در 2023
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند