Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-نویسنده و کارگردان سریال عاشورا از آماده شدن این سریال که روایتگر جانفشانی‌های شهید باکری و لشکر عاشورا در عملیات‌های بدر و خیبر است، در ماه‌های آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، هادی حجازی‌فر که خودش در نقش شهید باکری بازی کرده است، با قدردانی از ارتش و فرماندهی آن افزود: برای تولید این مجموعه مدیون بخش‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی هستیم که پشتیبانی مناسبی برای بازسازی صحنه‌های عملیات‌های بدر و خیبر انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجازی فر گفت: پایه سریال در 7 قسمت روایتگر سال‌های 61 و 62 و عملیات‌های بدر و خیبر است، الان هم روز‌های پایانی فیلمبرداری سریال است و امیدوارم برای سالگرد شهید باکری در اسفند ماه آماده پخش شود.
وی در پاسخ به این سوال که سریال عاشورا تا چه اندازه توانسته دلاوری‌های ارتش را به نمایش بگذارد، گفت: شخصیت اصلی قصه شهید باکری و لشکر عاشورا است، اما چون آن‌ها در مکان‌هایی عملیات کردند که بین ارتش و سپاه مشترک بوده، تا حدی که امکان داشت دلاوری‌های ارتش را هم نشان دادیم.
حجازی‍فر افزود: امیدوارم روزی برسد که بتوانم با محوریت شخصیت‌های شهدای شاخص ارتش کاری مستقل و دراماتیک بسازم.
برای تولید سریال "عاشورا" تعداد 4 فروند بالگرد شینوک، 2 فروند بالگرد 214 از سوی هوانیروز در اختیار تیم کارگردانی این مجموعه قرار گرفته است که این ادوات را 12 خلبان و 20 نفر خدمه مستقیم پرواز همراهی کرده اند.
پرواز‌های انجام شده برای این پروژه با حضور افزون بر 40 نیروی متخصص از غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی شامل عوامل برج مراقبت، عوامل عملیات دیس پچینگ، تیم فنی مخابرات، تیم فنی ایمنی پرواز، تیم پشتیبانی کننده سوخت و تجهیزات زمینی بودند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهید باکری شهید باکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تجلیل از ورزشکاران با بیان اینکه ورزشکاران ما مایه افتخار استان آذربایجان شرقی هستند گفت: کشور ما امروز با روحیه ورزشکاری خود برای ایران اسلامی افتخار آفرین شده است.

 سردار عباس قلیزاده افزود: امام راحل فرمودند اگر ندا و روحیه ورزشکاری در این جامعه حاکم شود دشمنان قدرت عرض اندام نخواهند داشت.

 وی ادامه داد: اینکه ورزشکاران ما در میدان‌های ورزشی در مقابل ورزشکاران صهیونیستی به میدان نمی‌روند برای اینست که آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسند لذا همه اینها برای ما افتخار است.

 فرمانده سپاه عاشورا افزود: روحیه ورزشکاری رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس برای ما پیروزی‌ها و افتخارات بسیاری فراهم کرد و نشان داد ملت ما در همه صحنه‌ها پیروز میدان هستند.

 سرهنگ حیدر پناه معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا هم با ارائه گزارشی گفت: در این مراسم از قهرمانان ورزشی نخبه، مربیان و پیشکسوتان بسیجی استان که در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ورزش و منش پهلوانی فعالیت دارند تجلیل شد.

در پایان مراسم از خانواده معظم شهیدان صمد ملکی، حسین تیز قدم خطیبی، اسمعیل جمالی، محمد رضا باصر وتعدادی از مسئولان و همچنین جمعی از ورزشکاران، مربیان و قهرمانان مدال آور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق (فیلم)
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • تصاویری کمتر دیده شده از مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق
  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • امتناع افسران و سربازان صهیونیست از دستور آماده شدن برای حمله به رفح
  • سرپیچی سربازان اسرائیلی از دستورات آماده شدن برای عملیات رفح