Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی کمیته امداد امام (ره) قم، محمد ابراهیمی نعیمی افزود: در جریان سفر دو روزه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت به قم، ۲ هزار و ۲۹۲ مراجعه حضوری به میز ارتباطات مردمی صورت گرفت. 

وی ادامه داد: میز ارتباطات مردمی این نهاد، پیش از سفر رئیس جمهور به استان در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت تشکیل و مستقر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراجعه‌های بررسی شده توسط مددکاران این نهاد ۲ هزار و ۲۹۲ فقره بوده است افزود: تاکنون ۲ هزار و ۸۲ فقره‌ نامه در سامانه سامد ثبت شده است.

نعیمی با بیان اینکه ۹۸ فقره از این مراجعه‌ها تکراری بوده‌ ادامه داد: هزار و ۹۸۲ درخواست رسیده غیرتکراری در این سامانه ثبت شده و در حال پیگیری و رسیدگی است.

معاون کمیته امداد قم اضافه کرد: بیش از ۵۰ تَن از مددکاران و امدادگران این نهاد از روزهای نخست سفر رئیس جمهور ماموریت یافتند در این میز به پذیرش تقاضاها، مصاحبه مددکاری، بررسی میدانی برخی از درخواست‌ها، ثبت سامد و پیگیری نامه‌ها فعالیت کنند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به همراه چند تَن از اعضای هیات دولت در قالب سیزدهمین سفر استانی، طی روزهای ۹ و ۱۰ دی‌ماه جاری به قم سفر کرد.

برچسب‌ها قم سفر استانی کمیته امداد امام خمینی دولت سیزدهم پروندهٔ خبری سیزدهمین سفر استانی رییس‌جمهور و پیگیری دستاوردهای آن برای قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم سفر استانی کمیته امداد امام خمینی قم سفر استانی کمیته امداد امام خمینی دولت سیزدهم کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سید محمدرضا هاشمی در جلسه شورای برنامه ریزی  با بیان اینکه در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۷۴ میلیارد تومان اعتبار  جذب شد افزود: امیدآفرینی و جلب اعتماد مردم باید در برنامه کاری مسئولان قرار گیرد.

وی همچنین تاکید کرد : باتوجه به اینکه  سمنان یکی از استان‌های خشک و کم آب کشور است ضروری است کشت محصولات گلخانه ای توسعه یابد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان هم گفت: بمنظور کنترل و مهار تورم ، پارسال ۲۷۲ تن گوشت منجمد. ۵۲۴ تن گوشت مرغ منجمد. ۷ هزار و ۹۲۲ تن شکر و  یک هزارو ۴۵۰ تن برنج وارداتی در استان توزیع شد.
وی گفت: در همین مدت بمنظور کنترل تورم ۸۰ هزارتن گندم خوراکی و بذری. بیش از ۵ هزارتن جو. چهار صدو ۷۸ تن کلزا خریداری شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: همچنین به همین منظور سال گذشته بیش از ۵۳ هزار مورد بازرسی و نظارت در بخش‌های مختلف عرضه و توزیع کالا‌ها در استان صورت گرفت.
تعیین کاربری زمین برای احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیلومتر ۴۰ محور میامی - شاهرود و همچنین کیلومتر ۲۷ محور میامی - سبزوار از جمله مواردی بود که در این جلسه تصویب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند