Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@13:49:14 GMT

آخرین مهلت تعیین تکلیف دستگاه های کارتخوان

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۴۳۶۹

آخرین مهلت تعیین تکلیف دستگاه های کارتخوان

رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور گفت: آخرین مهلت تعیین تکلیف دستگاه‏های کارتخوان‏، پایان دی ماه سال‏جاری می باشد

به گزارش مشرق، محمد برزگری، با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی کشور با همکاری بانک مرکزی در حال ساماندهی و تعیین تکلیف دستگاه‏های کارتخوان بانکی و درگاه های پرداخت الکترونیکی و اتصال آنها به پرونده مالیاتی است، خاطرنشان کرد: کلیه فعالان اقتصادی دارای ابزار پرداخت های بانکی می‌توانند با ورود به درگاه ملی خدمات الکترونیک مالیاتی به نشانی my.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tax.gov.ir
برای ایجاد تناظر بین دستگاه های کارتخوان و پرونده مالیاتی حداکثری تا پایان دی ماه سال جاری اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه های کارتخوان بانکی و یا درگاه های پرداخت الکترونیکی که متناظر با پرونده مالیاتی نباشند، غیرفعال خواهند شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت سازمان امور مالیاتی کشور بانک مرکزی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت دستگاه های کارتخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه درمورد ابربدهکاران بانکی اتفاق تازه‌ای رخ داده و اکنون تمرکز دولت بر روی ابربدهکاران مالیاتی است، تاکید کرد: تاکنون ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی وصول کردیم.

گروه اقتصاد کلان بازانیوز- سعید ترکاشوند؛ «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه آئین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون لیست به روزرسانی ابربدهکاران بانکی اظهار کرد: در این زمینه اتفاق تازه‌ای که نسبت به سال قبل رخ داده معطوف به ابربدهکاران مالیاتی است. دولت در سال گذشته بالغ بر ۱۱۰ هزار میلیارد تومان نه از شرکت‌های متعارف بلکه فقط از سوی ابربدهکاران مالیاتی درآمد کسب کرده است.


وزیر اقتصاد در پاسخ به این سوال که آیا در لیست ابربدهکاران شرکت‌های زیر مجموعه بانک‌ها هم حضور داشته‌اند یا خیر، گفت: بعضی از خود بانک‌ها تاخیر و یا معوقاتی داشته‌اند، اما مهم عدد ۱۱۰ هزار میلیارد تومانی است که از ابربدهکاران مالیاتی اخذ شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: ابربدهکاران بانکی ، سید احسان خاندوزی ، نظام بانکی ، تسهیلات بانکی ، ابربدهکاری مالیاتی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9Z

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • ضرورت تعیین تکلیف پرونده‌های محکومان به قصاص در کردستان
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب