Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@15:56:10 GMT

حضور ورزشکاران همدانی در اردوهای آسیایی

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۴۵۰۲

حضور ورزشکاران همدانی در اردوهای آسیایی

به گزارش ایرنا سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال آقایان اعزامی به مسابقات آسیا پاسفیک کره جنوبی و بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین ۲۰۲۲ با حضور ۱۲ ورزشکار در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

این اردوی آماده‌سازی در رده سنی بزرگسالان تا ۲۲ دی ماه جاری ادامه دارد و میلاد سوری و نعمت الله سرافراز از استان همدان همراه با ۱۰ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نباتی به عنوان سرمربی، محمد ابراهیم‌زاده مطلق به عنوان مربی تیم را هدایت و رهبری می‌کنند ضمن اینکه سعید ناهیدی به عنوان مسئول فرهنگی اردو، وحید نیک فرجام به عنوان سرپرست حضور دارند.

همچنین سومین اردوی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در راستای اعزام به مسابقات جهانی چین و پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ از ۲۴ دی ماه جاری به مدت یک هفته در کمپ تیم‌های فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان تهران برگزار می شود.

در این اردوی آماده‌سازی زهرا نجاتی عارف از همدان نیز حضور خواهد داشت.

شانزده ملی پوش در این اردو زیر نظر مریم ایرانمنش سرمربی و پروانه باغبانیان مربی تیم ملی به تمرین می‌پردازند.

برچسب‌ها تیم ملی ایران همدان تیم ملی والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران همدان تیم ملی والیبال تیم ملی ایران همدان تیم ملی والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند