Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، اولاً این پاداش در دولت گذشته تصویب شده و مربوط به سال گذشته یعنی سال مالی ۱۳۹۹ است که در مجمع تیرماه به تصویب رسیده و در صورت‌های مالی شهریور ماه سال جاری صرفا افشا شده است. رویه‌ای که هرساله بوده و در تمامی گزارش های شش ماهه سالهای گذشته وجود داشته است.

ثانیاً اینکه این پاداش در وجه اشخاص حقیقی نیست بلکه به شرکت های حقوقی عضو هیئت مدیره اختصاص پیدا می کند مانند سرمایه گذاری صبا تأمین، سرمایه‌گذاری توسعه ملی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

لازم به ذکر است بر اساس قانون تجارت، شرکت ها می توانند تا سه درصد از سود تقسیمی شرکت را به عنوان پاداش به اعضای هیئت مدیره اختصاص دهند که این مبلغ ۹۱۰ میلیون تومان پاداش کل سال گذشته، تنها هفت صدم درصد از سود شرکت بورس اوراق بهادار تهران در سال مالی ۹۹ را شامل شده و در ضمن بین هفت عضو حقوقی هیئت مدیره تقسیم می شود و به هر عضو حقوقی ۱۳۰ میلیون تومان اختصاص پیدا می‌کند.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران بورس بازار سرمایه سازمان بورس شرکت بورس بورس اوراق بهادار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفت: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست باشگاه انتخاب شده است. بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • فصل جدید آبی
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی