Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، آنر، زیرشاخه پیشین هواوی، جدیدترین گوشی خود را رسما معرفی کرد.

این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ تاشو ۷.۹ اینچی است که برای محافظت بیشتر می‌تواند کاملا تخت بسته شود. همچنین  صفحه نمایش پوششی ۶.۴۵ اینچی با فرکانس ۱۲۰ هرتز نرخ تازه‌سازی و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (۲۱:۹) دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابعاد صفحه‌نمایش خارجی «آنر مجیک وی» (Honor Magic V)، بسیار نزدیک‌تر به چیزی است که در یک تلفن هوشمند معمولی می‌بینید که تایپ کردن و سایر کارهای روزمره را بسیار آسان‌تر می‌کند. آنر بر اهمیت داشتن یک صفحه نمایش پوششی قابل استفاده در مجیک وی تاکید کرد و حتی راه‌حل آن را روی صحنه در کنار گالکسی زد فولد۳ و صفحه نمایش بلند و باریک ۲۵:۹ بیرونی آن مقایسه کرد.

صفحه نمایش اصلی OLED منعطف ۷.۹ اینچی «مجیک وی» نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و وضوح ۲۲۷۲ در ۱۹۸۴ پیکسل را ارائه می‌دهد. نسبت تصویر در اینجا ۱۰.۳:۹ است که با استفاده از دو برنامه در کنار هم به دو ناحیه نزدیک به ۲۱:۹ تقسیم می‌شود. همچنین از HDR۱۰+ و رنگ‌های ۱۰ بیتی و نیز حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت برخوردار است. «مجیک وی» همچنین نخستین تاشویی به‌حساب می‌آید که دارای گواهینامه IMAX Enhanced است.

«آنر» ۱۲ گیگابایت رم را به صورت استاندارد در تمام نسخه‌های «مجیک وی» ارائه می‌کند در حالی که فضای ذخیره‌سازی بین ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت متغیر است. یک باتری ۴۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۶۶ وات وظیفه دارد دستگاه را روشن کند.

همچنین قسمت نرم‌افزار توسط Magic UI ۶.۰ مبتنی بر اندروید ۱۲ پوشش داده شده است.

«آنر مجیک وی» در رنگ‌های نقره‌ای تیتانیوم، مشکی، نارنجی سوخته عرضه می‌شود. قیمت از ۱۵۷۰ دلار شروع می‌شود و تا ۱۷۲۵ دلار برای فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی می‌رسد. نخستین فروش در چین برای ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

پایان شایعات در خصوص پرچمدار آینده سامسونگ | زمان رونمایی از گالکسی اس 22 مشخص شد

یکی از سخنگویان آنر گفته است که این شرکت هنوز تصمیم نگرفته که «مجیک وی» را در خارج از چین هم عرضه کند یا خیر.

کد خبر 649168 برچسب‌ها شرکت هواوی چین موبایل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت هواوی چین موبایل صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ هیچ چیز جز گوشی موبایل لازم نیست
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس