Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@14:59:41 GMT

شمارش معکوس برای اجرای تعرفه‌های جدید برق

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۵۱۱۷

شمارش معکوس برای اجرای تعرفه‌های جدید برق

سخنگوی صنعت برق کشور گفت: اجرای آیین نامه جدید نحوه محاسبات برق تا چند روز دیگر کلید می خورد.

به گزارش مشرق، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به افزایش تعرفه برق مشترکان پر مصرف، اظهار کرد: مشترک خانگی که بیش از الگو مصرف می کند شامل حال این طرح می شوند.

وی ادامه داد: در واقع تعرفه برق مشترکین خانگی با مصرف بالاتر از الگوی مصوب برای مصارف کمتر از الگو مطابق تعرفه های قبلی است و برای مصارف بیش از الگو، به این ترتیب محاسبه می‌شود که مازاد بر الگو مصرف تا یک و نیم برابر، تا دو برابر و مصارف بیش از دو برابر به ترتیب با ضریب ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵، ۲.۵ و ۳.۵ برابر هزینه تأمین برق را بایستی بپردازند.

وی با بیان اینکه  قطعا قبوضی که بعد از بهمن ماه صادر می شوند با تعرفه های جدید خواهد بود، اظهار کرد: پیش بینی شده در این طرح برای مشترکانی که میزان مصرف آن ها زیر الگوی کم مصرفی است مشوق هایی لحاظ شود.

وی افزود: الگوی کم مصرفی افزایش پیدا کرده یعنی کسانی که زیر ۵۰ درصد الگو منطقه باشند در ماه های غیر گرم ۱۰۰ کیلووات ساعت برای مناطق عادی و برای ماه های گرم ۱۵۰ کیلووات ساعت لحاظ می شود اگر مشترکی ماهیانه میزان مصرفی زیر این اعداد داشته باشد و علاوه بر آن تحت پوشش کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی باشد برابر بند یک تبصره هشت قانون بودجه سال ۱۴۰۰ از تعرفه رایگان برخوردار می شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت برق سازمان بهزیستی صنعت برق کشور خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: برای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۷ و نیم میلیون تعرفه چاپ شده است.

به گزارش ایسنا، محسن اسلامی در گفت‌وگویی از چاپ ۷ و نیم میلیون تعرفه برای این دور از انتخابات خبر داد و گفت: برای حوزه‌های انتخابیه‌ای هم که انتخابات تمام الکترونیکی دارند، تعرفه فرستاده می‌شود.

مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم، جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود. این انتخابات برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده از مجلس دوازدهم است که در دور اول، نامزدهای آنها حدنصاب قانونی تعداد رأی را کسب نکرده بودند.

انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه و در ۱۵ استان برگزار می شود که در ۸ حوزه، تمام مراحل انتخابات الکترونیکی است.

در انتخابات تمام الکترونیکی، علاوه بر احراز هویت رأی دهندگان، ثبت رأی و شمارش آن هم الکترونیکی است. در این روش، به رأی‌دهندگان به جای تعرفه کاغذی، «کارت تعرفه» داده می‌شود. کارت‌های تعرفه روی محلی مشخص از صندوق‌های الکترونیکی گذاشته می‌شود و رأی دهندگان شماره (کد) نامزدها را ثبت می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • شیوه رفتاری امام صادق (ع) بهترین الگو برای تقریب مذاهب است
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • معلمان بهترین الگو برای دانش آموزان خود باشند
  • چگونه می‌توان راه و روش امام صادق (ع) را الگو قرار داد؟
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟