Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ اغلب کارشناسان معتقدند، با توجه به حمایت‌های صورت گرفته در معاملات امروز، بازار فردا با سبزپوشی کار خود را آغاز کند. اما ابهامات موجود، موجب پایداری روند نوسانی در بازار خواهد شد.

احسان خاتونی داریان، کارشناس و فعال بازار سرمایه در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین، چشم‌اندازی از معاملات فردا تصویر کرده و گفت: با رسیدن شاخص‌ها به محدوده حمایتی و باتوجه به حمایت‌هایی که در معاملات امروز توسط حقوقی‌ها صورت گرفت، به نظر می‌رسد معاملات فردا با سبزپوشی همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس در ادامه یادآور شد: اما به دلیل ابهامات موجود پیرامون برجام، نرخ ارز و بودجه ۱۴۰۱، رشد ویژه‌ای در بازار صورت نمی‌گیرد و خروج نقدینگی از بازار ادامه خواهد یافت.

خاتونی داریان در پایان خاطرنشان کرد: بنابراین، ابهامات موجود موجب پایداری روند نوسانی در بازار خواهد شد. از طرفی دیگر، انتظار می‌رود تا برطرف شدن ابهامات، رشد اصلی بازار به سال آینده موکول شود. البته این به معنی رشد نکردن بازار تا پایان سال جاری نیست.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس تهران بورس بازار سرمایه شاخص بورس بورس اوراق بهادار معاملات بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۲۰۱۴۵ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۲۰۱۴۵ واحدی به ۲,۲۸۴,۸۳۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۷۵۳۴.۹۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۸۰۰ میلیارد سهم بود که طی ۳۲۴,۴۵۹ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۲,۰۱۰.۶۷۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۹۳۹,۰۳۳.۹۸۵ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فولاد» و «شپنا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748296

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار