Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در نیمه نخست تیم فولاد هرمزگان برتری محسوسی نسبت به حریف خود داشت اما با همه تلاشی که از خود نشان داد نتوانست دروازه مهمان خود را باز کند و ۲ تیم بدون بازکردن دروازه های یکدیگر به رختکن رفتند.
در نیمه دوم فولاد هرمزگان با انگیزه و رو به جلو بازی کرد و حتی صاحب چند موقعیت گل شد و در یکی از این موقعیت ها صاحب یک گل شد که داور گل سالم فولاد را آفساید اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان ۲ تیم امتیاز ها را تقسیم کردند.
تیم خلیج فارس میناب دیگر نماینده هرمزگان در لیگ سه که میزبان تیم شهید زحمتکشان جیرفت بود و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت. همچنین تیم هرنگ جوان بستک در شیراز در برابر عقاب شیراز با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۵۵ تیم در پنج گروه برگزار می شود و در گروه‌ بندی مرحله نخست تیم‌ های فولاد، هرنگ جوان بستک و خلیج فارس میناب سه نماینده هرمزگان در گروه پنجم با تیم‌ های عقاب شیراز، پرسپولیس شیراز، شایان دیزل فارس، صنعت ابریشم اصفهان، تاراز چادگان، یزد لوله، نماینده یزد، اتحاد نیک شهر سیستان و بلوچستان، عرفان اقتدار کیش و شهید زحمتکشان جیرفت هم گروه است.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان فوتبال فدراسیون فوتبال ایران هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شهرداری بم به لیگ ۳

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته ۲۴ گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیداری سرنوشت‌ساز، میهمان آینده سازان اردبیل بود.

این تیم در پایان با یک گل مغلوب شد و بدین ترتیب با توجه به شکست شهرداری بم و پیروزی رقیبان، سقوط نماینده شرق استان کرمان به لیگ پایین‌تر قطعی شد.

شهرداری بم فصل را با مهدی جزینی آغاز کرد؛ اما وی خیلی زود جای خود را به علیرضا آلبوغبیش سرمربی فصل قبل این تیم داد. با این حال حضور آلبوغبیش نیز نتوانست تاثیری در روند شهرداری ایجاد کند و جهانبخش جعفری که یک بار موفق به نجات شهرداری از سقوط شده بود، بار دیگر این ماموریت را به عهده گرفت؛ اما در انجام آن موفقیتی کسب نکرد تا شهرداری بم به عنوان تنها نماینده کرمان در لیگ دو، سقوط تلخی دیگر را به فوتبال کرمان تحمیل کند.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری بم و شهدای ساری دو هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله گروهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته بیست و چهارم

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • ردپای یحیی در آخرین صفرصفر تراکتور استقلال در تبریز
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳