Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@09:01:18 GMT

تذکر نماینده مجلس برای شفاف‌سازی درباره حقوق‌ها

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۵۳۰۷

تذکر نماینده مجلس برای شفاف‌سازی درباره حقوق‌ها

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در تذکری به سه وزیر کابینه، خواستار پاسخگویی به افکار عمومی در باره برخورد و یا تکذیب اخبار منتشر شده در باره پرداخت حقوق نجومی در زیرمجموعه کاری آنها شد.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جواد اوجی وزیر نفت و سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار پاسخگویی به افکار عمومی درباره برخورد و یا تکذیب اخبار منتشر شده در مورد پرداخت حقوق نجومی در زیر مجموعه وزارتخانه‌های این وزراء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل تذکر نماینده مردم شاهین شهر به سه وزیر کابینه به شرح زیر است.

خلاصه تذکر: لزوم اطلاع رسانی به افکار عمومی در راستای برخورد و یا تکذیب اخبار منتشره در سایت‌های خبری و فضای مجازی در خصوص پرداختی‌های خارج از ضوابط اداری و غیر متعارف (نجومی)

متن تذکر: جناب آقای وزیر! بر اساس گزارشات رسیده مردمی و همچنین اخبار سایت‌های خبری و فضای مجازی در خصوص پرداختی‌های خارج از ضوابط اداری، حقوق‌های غیرمتعارف (نجومی) و ارقام سرسام آور مبالغ پرداختی به برخی از افرادی خاص در زیر مجموعه‌های آن وزارتخانه، ضمن اینکه موجب شده افکار عمومی نسبت به این موضوع حساس و رنجیده خاطر شود، باعث نوعی یاس و دلسردی در بین کارکنان زحمتکش آن مجموعه نیز گردد. حال این سوال برای افکار عمومی ایجاد شده که اگر این پرداختی‌ها واقعی است چرا با عوامل آن برخورد قاطعی صورت نمی‌گیرد و اگر غیر واقعی است چرا متولیان امر در مقام پاسخگویی و تکذیب آن بر نمی آیند.

لذا ضروریست این موضوع به صورت جدی پیگیری و نتیجه آن سریعا به اطلاع مردم رسانده شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی حقوق نجومی بهداشت درمان و آموزش پزشکی حسینعلی حاجی دلیگانی سید احسان خاندوزی امور اقتصادی و دارایی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت افکار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل و کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار کردند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در دیدار با شماری از معلمان مناطق ۱۵ گانه استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش وظیفه دارد در جهت تضمین آینده نظام اسلامی نخبه‌پروری در تراز انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد. زیرا هر جامعه‌ای باید برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و واقعی، توجه به آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های برنامه‌های کلان خود قرار دهد.

او افزود: منشاء تحول در هر جامعه‌ای نیروی انسانی است و متولیان امر از جمله آموزش و پرورش وظیفه دارند با سرمایه‌گذاری در این بخش زمینه توسعه و تحول کشور را فراهم کنند. اساس آموزش و پرورش معلم است و گزینش معلمان باید طوری باشد که توانمندترین و شایسته‌ترین افراد جذب آموزش و پرورش شوند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت اصلاح نظام پرداختی کشور پرداخت و افزود: تعدد نظام‌های پرداختی در کشور یکی از مشکلات ریشه‌ای است و تجمیع قوانین پرداختی باید در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • تکذیب پیوست نامه وزیر درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ خط و نشان صحرایی برای رئیس سازمان نوسازی
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است